Ik heb voor mijn zoontje een (nep?) leren jasje gekocht met een stoffen capuchon eraan. Nu is de capuchon vies, maar volgens het label mag hij niet in de wasmachine. Wie heeft er een tip voor mij, hoe ik dit schoon krijg?
Ik ben heel makkelijk; bij mij gaat zo goed als alles in de wasmachine. Tenzij het heeeel bijzondere stof is.... Anders op een handwas-programma en niet maximaal centrifugeren. Maar; ik zeg niet dat ik vind dat jij dit moet doen hoor! Dat laat ik aan jezelf over. Maar ik doe nooit zo moeilijk....
Ik ben ook supereigenwijs en gooi dat soort dingen toch in de wasmachine. Gewoon tussen een was met handdoeken, lekker zacht. Het gaat eigenlijk altijd wel goed.
Mijn jas zou ook niet in de wasmachine mogen, wel gedaan, niks aan de hand. Ding zou toch schoon moeten worden. Ik zeg: doen (in de wasmachine) Doe hem desnoods in een kussensloop of iets dergelijks. Maar als je twijfelt, niet doen.
Ik doe alles in de wasmachine, ook de lerenschoenen van mn man. Op koud en weinig toeren en het is er tot nu toe nog goed uit gekomen. Er is even lef voor nodig maar ik was ook het zondagse pak van mn man eens in de zoveel tijd in de machien.
Oehhh de pakken van mijn man mag ik echt niet in de wasmachine gooien! Moet je wel echt lef voor hebben, de pakken van mn man zijn rond de 700 euro per stuk Volgens mij doet hij me wat aan als ik dat zou doen
Haha, zn trouwpak heb ik nog niet geprobeerd maar zn zondagse pak ( Geen 700 euro hoor ) gaat gewoon op koud en lage toeren ( Ik pak het lingerie programma ) in de machien, broek komt er met vouw aan de voorkant uit en jasje ziet er ook prachtig uit! Aan een kapstokje drogen en perfect!
Dat heb ik met mijn mans pak wel gedaan, en helemaal goed gekomen. Ik heb wel een apart "handwas" programma op de machine, dus heel zacht programmatje.
heb een x een jas van manlief weet wit moeten krijgen...nou mn armen waren LAM!!!...winterjas wel te verstaan!!! pfff
ja met van dat speciale wit maak spul, dat het zo helemaal ging soppen....als dat geen liefde is maar wel nadat ik ECHT niet meet met mn handen kon jas werd zo zwaar door het water!!!