mijn ouders belden.. er loopt daar een katje op straat. is vrij mager. loopt met mijn ouders mee naar de deur en staat daar te janken.. beestje heeft erge honger volgens mij... kheb sites hier nagekeken of iemand misschien een kat kwijt was.. maar niet het geval. Mijn ouders vinden het erg zielig om hem zo te laten lopen maar willen hem ook niet in huis ivm de hond. Waar zou je zo´n beestje heen kunnen brengen??
dierenasiel/dierenambulance bellen (avond/weekend) of de dichtsbijzijnde dierenarts..... (overdag) zodra de kat gechipt is kijken ze dit na en bellen de eigenaars.... mijn buren hebben het ook gehad van de zomer en na 2 weken kregen ze een telefoontje dat de kat gevonden was... een wijk verderop!! dus het kan maarzo zijn dat de kat helemaal niet uit de buurt komt...
Bedankt voor jullie reacties! belde mijn ouders net om te zeggen dat ze misschien naar het asiel konden bellen of dierenambulance.. maar de kat is inmiddels weer weg gegaan! khoop dat het loos alarm was en dat het beestje nu gewoon weer thuis is.. en anders hoop ik dat ie rond blijft zwerven bij mn ouders.. dan kan hij morgen alnsog naar het asiel gebracht worden!!
Amivedi | Stichting voor vermiste en gevonden dieren Zeker even melding doen, ook al is hij nu niet meer in het zicht. Wij hebben ook eens een aanloopkatje gehad. Een nacht in de hal bij ons gebleven met wat eten en drinken (wij hebben zelf katten, dus de hal was de enige optie). Dag later hebben we haar naar de kattenopvang hier in de buurt gebracht + melding gedaan bij Amivedi. Nog een dag later waren katje en baasje weer herenigd.