Jas terugbrengen naar de H&M

Discussie in 'De lounge' gestart door dds, 24 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dds

    dds Fanatiek lid

    1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Dag dames!

    Vorige week heb ik een jas gekocht bij de H&M.
    http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0584989001.html
    De laatste in de rek, zonder prijskaartje. Ik heb aan de balie moeten vragen hoe duur de jas was:rolleyes:
    Na een week twijfelen wil ik de jas terugbrengen.....maar zonder aangehechte prijskaart.

    Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

    Groet!
     
  2. Banana

    Banana Fanatiek lid

    29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Dat maakt volgens mij niet uit! Met de bon kan je het volgens mij gewoon terug brengen
     
  3. dds

    dds Fanatiek lid

    1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Dat hoop ik:thumup:
     
  4. Manque

    Manque Niet meer actief

    Bananengesprek.

    Ja, je kunt gewoon met de bon terug naar de winkel gaan, maakt volgens mij niks uit :)
     
    KleineLai, DeeLighT en wishfulthinking vinden dit leuk.
  5. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Voortaan vragen of ze op kassabon willen opschrijven dat het kaartje er al af is.
    Ruilen is dan makkelijker
     
  6. jupke

    jupke Niet meer actief

    Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

    Maar de winkel gaan en zeggen dat het kaartje er bij aankoop al niet meer aanhing.

    Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan... :rolleyes:
     
    Mimosa en Sallie vinden dit leuk.
  7. Vitamientjuh

    Vitamientjuh Fanatiek lid

    3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Hier zeggen ze altijd:retour met aangehecht prijskaartje en bon. Soms vind ik wel eens een artikel in de winkel zonder prijskaartje. Dan zeggen ze bij de kassa "geen probleem, als maar de bon heeft". Maar daar trap ik nooit in :p. Ik wil altijd dat ze het op de bon schrijven, kost me bij eventueel retour minder uitleg. (Niet alleen bij de h&m, bij meerdere winkels).
     
  8. Insomniac

    Insomniac Fanatiek lid

    24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    :roflmao:
     
  9. fafa

    fafa Niet meer actief

    Ja, wat raar dat de caissiere niet op de bon heeft gezet dat er geen kaartje aan zat. Hier doen ze dat altijd wel.

    Het enige wat je kan doen is teruggaan en de situatie uitleggen.
     
  10. dds

    dds Fanatiek lid

    1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Het is gelukt.
    Ik moest wel even uitleggen waarom er geen prijskaartje aanhing:D
     
  11. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Fijn. :)
     
  12. Riverdale87

    Riverdale87 Fanatiek lid

    15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    H&M heeft fijne service :)
     

Deel Deze Pagina