Ok heb sinds gisteravond last van mijn tong en heb ook blaasjes op de tong. Als het morgen niet beter is ga ik even langs de huisarts. Maar dacht misschien hebben jullie een idee wat het kan zijn.
Lijkt op aften, maar ik weet niet of dit ook op je tong voorkomt. Tandvlees wel en die afstand is niet zo heel groot natuurlijk
Volgens mij kunnen aften ook op je tong voorkomen. Heel vervelend. Vaak is je weerstand dan lager op dat moment.
Iets gegeten wat te warm was? Ik heb dit ook wel eens vaker gehad. Vervelend maar gaat vanzelf over. Volgens mij weerstandsvermindering.
Heb je ook plekjes op je handen of voetzolen? Dan kan het ook passen bij een virus, vooral als je je verder ook niet helemaal lekker voelt. Maar hoeft dus niet... Succes! https://www.rivm.nl/Documenten_en_publicaties/Algemeen_Actueel/Veelgestelde_vragen/Infectieziekten/Vragen_en_antwoorden_hand_voet_en_mondziekte
Verder geen plekjes alleen op de tong. Ook geen klachten en voel me verder wel goed. Maar het doet wel echt pijn Misschien inderdaad verminderde weerstand maar eens even goed in de gaten houden
Ziet eruit als aften! Mijn dochter en ik hebben hier veelvuldig last van. Kunnen inderdaad ook op je tong voorkomen. Vaak staat het in relatie met een verminderde weerstand. Het gaat vanzelf over. Mocht je de pijn wat willen verzachten helpt pyralvex. Prikt wel even als je het erop doet maar bij mij werkt het goed. O ja, en vermijd zure dingen. Dat voelt ook niet zo lekker als je een aft hebt.
Lijkt op iets dat ik begin van deze herfst heb gehad, net als de rest van het gezin en familie. Het was mega besmettelijk. Ben naar de dokter geweest, hij kon er niet zoveel over vertellen. Het werd veroorzaakt door een virus, maar verder kreeg ik niet echt informatie. Ik vond het zo naar...
1 plekje aan de binnenkant van mijn bovenlip verder niet. Heb ook niet het idee dat het zich uitbreid
Ik heb dat ook gehad! Geen idee wat het was, ging na paar dagen over maar ik vomd het wel vervelend!!
Iets gegeten waar je allergisch voor bent/kunt zijn? Ik heb een zere tong en blaasjes t eten van rauwe, verse ananas. Ook soms na kiwi en mango. Lijken wel witter dan die van jou
Aften, zeker als het pijn doet en bijv nog vervelender met zout erop. Dat is gewoon 2 weken uitzitten en dan gaat het vanzelf weer over. Super vervelend had het zowat nooit en de afgelopen 6 maanden al 4 keer. Komt omdat ik constant ook ziek wordt dus momenteel een lage weerstand heb.
Tanden poetsen met Zendium werkt super tegen aften en/of wondjes in je mond! Mijn dochter heeft altijd last van aften als haar weerstand minder is (vaak wordt ze ook verkouden of ziek na het verschijnen van die ellendige dingen), poetsen met Zendium zorgt ervoor dat ze sneller verdwijnen..
Grappig ik was van de week ook verkouden en nu heb ik het ook. Dan zullen het inderdaad wel aften zijn.
Las net op internet een tip om te spoelen met coca cola bij aften , Dit helpt wel.iets tegen de pijn gelukkig. Ga straks ook maar even spoelen met zout water denk ik ( zal even pijnlijk zijn maar wat moet dat moet )
Heb je t ook onder je tong? Bij mij begon t met wat kleine plekjes en t breide uit tot onder mn tong en zijkanten van mn wangen(binnenkant). Was een schimmel infectie. Zoals candida. Ik kreeg een drankje waar mee ik moest spoelen 4x per dag en na 5 dagen was t weg. Maar man wat deed het pijn! Kwam door een verminderde weerstand. Moest wel uit kijken met mn kindjes voor eventuele besmetting.