Stokke Xplory

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door maartje84, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Oke, deze handige mama to be heeft de Stokke in huis gehaald. We hebben ook al gecheckt of 'ie wel compleet is :D

Dat is hij, maar nu krijgen we de kap niet meer van het buggy gedeelte af. We kregen wel relatief makkelijk hem van de reiswieg af, maar in het buggygedeelte zit hij echt heeeel vast. Ook kun je niet zoals bij de wieg aan de binnenkant hem indrukken en hem dus zo los maken... oeps... Weet iemand hoe ik hem WEL weer loskrijg?

Alvast bedankt voor jullie tips :D

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hahaha daar hebben wij vorige week ook mee staan te vechten!
    Mijn mams had na een tijdje door dat je met je duimen door de stof heen het 'klikrondje' naar elkaar toe moet duwen (dat kun je bij de reiswieg zien, bij de buggyinzet niet) door het stof heen. Eerst voelen dus waar ze zitten, de 2 'losse' stukjes van het rondje naar elkaar toe drukken en tegelijkertijd een beetje naar buiten duwen, dat hij uit het 'buisje' schiet.

Makkelijk altijd, digitaal uitleggen ;)
    Maar wat is 'tie gaaf he?

3. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik heb hem ook!! Had alleen de kap nog niet op de buggy geprobeerd, dus bedankt voor het uitvogelen van ons toekomstige probleem hihi!! Het enige wat ik alleen raar vind is dat als je de parasol bij de reiswieg wilt gebruiken je de halve bekleding er vanaf moet halen zoals het ons lukte, dat viel wel wat tegen maarja...

Wij hebben de rode en hij is zooooo mooi!! :D

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Nee hoor mlien, stokke zou stokke niet zijn als er niet een heel net weggewerkt sneetje in de bekleding zat speciaal voor la sol ;) als je voor de kinderwagen staat zoals je rijdt zit rechts het gat voor de parasol en net links van het gat zit het sneetje, als de parasol er in zit zie je die zelfs al nouwelijks meer! Enige waar wel iets van te zeggen valt is dat hij maar aan 1 kant kan...

5. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Ik had al gehoopt op zo'n antwoord! Jeej, ga het binnenkort eens proberen hihi!

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Als je me even als vriendjes uitnodigd heb ik in mijn fotoalbum (afgeschermd) een foto staan met reiswieg en parasol, daar kun je het al een beetje zien zelfs ;)

Hier alleen 'het probleem' dat de (zonne)kap erg stug op de buggyinzet gaat en dan vnl het rits en drukknoopjes gebeuren, dat zit zo ontiegelijk strak! Na flink vogelen is het 1 keer gelukt maar de 2e keer wordt toch echt pas als we em gebruiken want het was niet even erop en eraf ;)

7. Mlien

Mlien Fanatiek lid

24 jun 2010
    3.756
    0
    0
    In een klein dorpje
    Super! Heb je uitgenodigd om vriendjes met me te worden!

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Gelukt ;)

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Nou, ik heb dit geprobeerd...

Echt, op de reiswieg ging het prima (we hadden hem daar eerst opgezet en daarna eraf gehaald om vervolgens op de buggy te zetten, maar ik krijg hem er nog steeds niet af!!!

Ik probeer het elke dag een kwartiertje totdat mn duimnagels hartstikke zeer doen van het te proberen, en dan haak ik dus weer af...
    Heel frustrerend!!!!!!!!!!!

HELP!!!!!!!

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.451
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Het is mn vriend eindelijk gelukt!!!! :D

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Nu nog een paar keer in-uit dat hij lekker soepel wordt ;) *Moet ik ook nog, al vind ik de wandelwagen nu belangrijker dan de buggyinzet* ;)

Deel Deze Pagina