Weet iemand of ze ook ergens losse slaapzakmouwen verkopen? Ik heb een slaapzak tweedehands overgenomen waar de mouwen niet op passen. Netjes opgelost met de persoon waarvan ik hem had overgenomen maar ik wil toch wel graag mouwen erbij hebben .
weet niet of je ze los kan kopen volgens mij niet? heb het iig nog nooit gezien. iig hema heeft slaapzakken waar de mouwen af kunnen
Ik zoek een winterslaapzak met mouwen (hoeven er niet per se af te kunnen) in 60 cm. Lijkt onmogelijk gewoon, ik vind ze overal of mouwloos of pas vanaf 70 cm. Maar wil het wel echt hebben want het wordt ijskoud in mijn slaapkamer 's nachts, baby enkel onder een dekentje gaat niet genoeg zijn vrees ik. Dus vandaar dat ik dan maar dacht: die winterslaapzak heb ik, de mouwen passen helaas niet, dan maar op zoek naar mouwen die wel passen.
Echt losse mouwen kun je niet kopen, wel andere slaapzak natuurlijk. Wibra heeft ze meen ik, ook in maat 50. Wel zijn de openingen daar groter dan bij andere merken. Mouwen zijn vaak wel te groot en wat onhandig (vind ik zelf). Als t echt te koud is zou je een kruikje kunnen gebruiken met deken+laken en dan slaapzak zonder mouwen. Een baby mag toch niet te warm worden dus misschien valt het best mee!
Losse mouwen kan je denk ik niet kopen. Maar bij c&a hebben ze lekker dikke slaapzakken voor echte kleintjes.
Als je een slaapzak én nog en dekentje hebt, dan lijken mouwen me echt overbodig. Je hebt eventueel wel slaapvestjes die je kunt gebruiken bij een slaapzak zonder mouwen. Mouwvestje helpt tegen baby's koude handjes | Pacco
Onze dochter's eerste slaapzak was en 70....volgens mij heb je bij hema ook slaapzakken in 50-68 ofzo... Beetje te lang is echt niet erg (omvouwen onder het matrasje). Alleen goed opletten dat de opening voor het hoofdje niet te groot is, dat kun je eventueel nog een beetje kleiner stikken
Zag van de week bij de Hema babyslaapzak met mouwen hangen in maat 50/62. Was gewoon een simpele witte, kan hem alleen op de site niet vinden. Verder heeft wibra ze vaak ook wel. Alleen losse mouwen kopen heb ik eigenlijk nog nooit gezien, meestal koop je ze gewoon met slaapzak. Ik zou alleen even wachten denk met het kopen van een slaapzak. Wij hebben ons zoontje namelijk de eerste weken ingebakerd. Daar heb je toch weer een andere 'zak' of doek voor nodig dan een gewone slaapzak. Als je je kindje gewoon in z'n kleertjes legt, met evt. 2 dekentjes (dubbel geslagen) en 2 kruiken zal hij het niet zo snel koud krijgen hoor. En anders misschien van tevoren even de verwarming aan?