Ja hier! Vind het wel jammer hoe gekunsteld Marco borsato steeds doet met z'n speeches en Ali steeds "de leuke coach" uithangt. Voelt voor mij steeds meer als toneelstukje. Daarom leuk dat Anouk ( die steeds kijkt of ze poep onder de neus heeft) en Sanne nu coaches zijn.
Sanne vind ik héél leuk. En ik word altijd een beetje bang van Anouk Ja en van Ali en Marco, daar heb je wel gelijk in. Toch vind ik Marco wel een heel goede coach.
Ik kijk ook. (Ik neem het op en kijk het terug). Ik vond Anouk wel erg kritisch. Of helemaal niet omdraaien, of op het allerlaatste moment. Ben benieuwd hoe ze dat vanavond doet...
Denk dat Anouk ook moet inkomen en beetje moet wennen wat het niveau is. Denk wel dat ze eerlijk is en geen overdreven geslijm. Zoals vorige seizoen , toen Marco en Ilse aan de voeten van Coosje(?) gingen liggen. Deed Trijntje toen ook niet aan mee gelukkig Zucht, eigenlijk mis ik Roel, Nick en Simon...
Ik sta ook altijd wel te kijken van de kledingkeuze van de deelnemers.. 😕 Of dat ze, wanneer ze mogen kiezen, heeeeeele verhalen gaan ophangen, zoals: "Marcooooo ik vind je echt ge-wel-diggggggg! Aliiiii, je bent echt een toffe gasttttttt!" Ughh ik denk dan echt: hou je muil en roep 1 naam! Oeh zij zingt wel mooi trouwens.. Beetje jammer van haar paarse hoedje
Ik kijk Normaal kijk ik eigenlijk niet zo maar ik ben vooral benieuwd naar Anouk. Ik vind haar zo intimiderend. Maar zo ongelofelijk muzikaal!
Ik verbaas me vooral over hoe kak Anouk eigenlijk praat!! Kennelijk nooit een interview met haar gezien ofzo, want was echt verbaasd. Hoop wel dat Anouk niet net als trijn alleen voor soul/r&b artiesten gaat.
😦 en hierbij draait Anouk wel?? Ik vind dit 'wel leuk', maar echt niet bijzonder. Maar aangezien iedereen heeft gedraaid zal ik wel de enige zijn
Oh en inderdaad Elles. Dat geslijm... Moeten ze denk ik ook doen hè, beetje spannend maken en benadrukken hóe bijzonder de voice en zijn coaches wel niet zijn. En nee idd_ ik vond dit ook niks!!! Super standaard?? Maar ze gaat dus wel steeds voor de soul en r&b types denk ik dus...
Ja dat zal ook wel vind het altijd vreselijk om aan te horen.. En Anouk loopt nooit naar de kandidaat toe als diegene voor haar gekozen heeft!
Positieve jongen dit, schattig Zal wel voor Marco gaan.. Snap ik nooit, iedereen wil Marco. Ga je voor team Ali heb je toch veel grotere kans om te winnen,omdat vaak de monster voices bij de "grotere" artiesten willen.
Ik weet niet goed wat ik hiervan moet vinden, maar ze heeft wel een herkenbare sound! En vind het meisje op zich wel heel leuk