Jasjes ook eerst wassen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gember, 22 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gember

Gember Niet meer actief

M'n dochter is bijna 5 maanden en toe aan haar eerste winterjas. Tot nu toe droeg ze een berenpak, maar in de wandelwagen is dat niet handig. Ik heb een wollen jasje met borg gekocht en gewassen, alleen nu baal ik een beetje. Een deel van het borg is met wassen uitgedund, terwijl op het etiket stond dat je het tot 30 graden kon wassen (heb het op 0 graden gewassen, wolprogramma). Wassen jullie jasjes altijd van tevoren?

Dit is het jasje trouwens:
    Dubbelzijdige tricot jas - Mantels - Baby meisje | 3 - 36 maanden - KINDEREN | ZARA Nederland

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Nee dat doe ik niet.. Vind dat te delicaat

3. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik spoel ze alleen even uit.

4. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Tja ik zou het ook hebben gewassen en zou er dus ook mee terug gaan

5. Flynnie11

Flynnie11 Bekend lid

8 aug 2013
    939
    81
    28
    Vrouw
    Uhm nee... 😏 Maar het moet wel kunnen natuurlijk. Zou er ook mee terug gaan.

6. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Ik was alles eerst, ook voor mezelf . Als het echt erg is, dan terugsturen en andere jas kopen?

7. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.916
    3.937
    113
    Ik was ze niet van te voren, maar meestal wel na een aantal weken of maanden en zeker als ze na de winter de kast in gaan.
    Wassen zou inderdaad gewoon moeten kunnen dus ik zou er ook mee terug gaan.

8. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Nee ik was geen jasjes minst ze erg vies worden. Hier jasje ook van Zara soort vilt die niet gewassen kan en is wit dus nooit gewassen
    Wat staat op lable? Als niet wassen dan kan dat niet sommige dingen koop je voor "mooi" niet voor praktisch;)
    Ik heb vaak jasjes gymp die zijn te wassen

9. Gember

Gember Niet meer actief

Uiteindelijk het jasje toch teruggebracht naar de Zara, want ik vond het wel suf eigenlijk. Zoveel teddy/borg weg uit de voering, terwijl het gewassen mocht worden. Ze hebben het gelukkig retour genomen en m'n geld terug gegeven. :) Goede service.

10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.212
    16.569
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik was jassen nooit van tevoren.
    Fijn dat je je geld heb terug gekregen want je moet het uiteindelijk gewoon kunnen wassen.

11. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik was jasjes wel, maar dat doe ik omdat ik de meeste tweedehands heb gekocht. Daarbij worden ze vaak wel minimaal een keer vies, dus ik kies altijd wasbare jassen.

Deel Deze Pagina