Hallo, kent iemand de nostalgische kinderwagens van het merk Inglesina? En hoe bevalt die? Is hij niet te laag, en tot hoe oud kan een kind erin? Is ie minder praktisch dan een moderne kinderwagen? En wat vinden jullie een beetje een normaal bedrag voor een kinderwagen inclusief verstelmogelijkheid voor als de baby gaat zitten? Hoop dat iemand ervaring heeft met Inglesina... Groetjes
ik zag hem wel op beslist, maar in elk geval is ie in duitsland wel te koop. en vast ook wel ergens in nl. ik ga nog even verder zoeken of ik het kan vinden. wil hem het liefst wel even uitproberen...
oh echt? en heb je hem wel eens 'geprobeerd' , desnoods in de winkel? Ik vraag me af of hij voor nederlandse vrouwen niet te laag is, omdat het een italiaanse wagen is. en ik ben met mn 178 best lang... dankjewel in elk geval voor de tip!
Heb hem wel vast gehad en op zich ging de hoogte wel. Ik ben ook 178cm. Heb me er verder niet echt in verdiept maar vond ze wel mooi. Erg die reiswieg is zo mooi groot.
Wij hebben de kinderwagen van bebecar, de stylo (limitid edition). Die ziet er ook wat retro achtig uit met de witte wieltjes maar er kan een autostoel op en een buggy voor als ze wat groter zijn. We zijn er heel tevreden van, alles klikt er mooi op en is heel makkelijk in de bediening.
tomaatje, die is idd ook erg mooi! volgens mij kan je die van inglesina ook ombouwen naar buggy en met een stoeltje. eigenlijk lijken ze best wel wat op elkaar.