Jasmijn is een mooie naam hoor! Absoluut! Ik loop stage op een kdv (doe de pw3 opleiding) en daar zit nog geen één kindje bij die zo heet
Dankjewel allemaal dames! Julijn is inderdaad iets aparter/ unieker, beetje zoals Lauri ook net iets aparter is. Maar toch.. Jasmijn blijft me aanspreken! Denk dat we gewoon het knoopje moeten doorhakken.
Mijn dochtertje heeft Jasmijn als tweede naam (we konden niet kiezen haha). Had hem ook wel als eerste gewild. Wij kennen 1 meisje die Jasmijn heet.
Ik vind Jasmijn ook een leuke naam naast die van je andere dochter. Zelf vind ik Yasmin minder, misschien omdat de pil die ik slikte zo heette Als wij een dochter hadden gekregen hadden we haar Anika genoemd. Dat vind ik nog steeds een leuke naam
Thx all! Iemand noemde Anika wat ook zeker mooi is maar die wordt het niet, alleen al ivm 3 lettergrepen en we willen er max. 2. Jasmijn blijft aan kop.
Wat vind je van Jasmin? Andere look dan Yasmin, maar minde gewoontjes dan Jasmijn. Lauri en Ilone vind ik ook mooi. Biede namen wijken 1 letter af van de standaard naam (Laura en Ilona).
Leuke redenering met de laatste letter. Maar het is hem voor mij niet helemaal, sorry. Komt doordat ik niet zo van 'nieuwe'/ 'gekunselde' namen houd.. en dat is Ilone in mijn ogen. Lauri was voor mij al een bekende en bestaande naam. Toch bedankt hoor, voor hetzelfde geld was het een schot in de roos.