Allebei leuk, maar Jasmijn het leukste. Ik vind het zo poppetjes achter, zo rose, zo schattig zeg maar.
Grappig volgens mij ben je er voor jezelf toch al wel uit als Jasmijn een voorsprong heeft zou je daar voor gaan als je niet toch stiekum eigenlijk zelf Sarah mooier vind . Gewoon voor Sarah gaan
Nee hoor! We zijn er nog helemaal niet uit! Vind het echt heeel erg moeilijk! We hebben lichte voorkeur voor Jasmijn, maar vinden Sarah ook ERG leuk... Aaargh!
Ik vind Sarah de mooiste naam,Jasmijn vind ik een beetje kakkerig maar dat is puur mijn mening hoor. Succes met kiezen en lekker voor je eigen gevoel gaan hoor meid!
Sarah natuurlijk! Hihi (al wordt mijn naam wel op zijn Engels uitgesproken) Jasmijn vind ik een beetje een zeurnaam...maar ik heb misschien wel een verkeerde associatie door een verwend nest wat zo heet. Maar die naam hoor je ook veeeeeeeeeeel te vaak. Half nederland heet Jasmijn (naja....overdrijven is ook een vak ) Sarah hoor ik hier bijna nooit. Ik zou voor Sarah gaan...het is dat ik zelf zo heet en het dus voor een dochter niet zou kiezen.
Oeh, heel moeilijk. Allebei prima namen. Ik heb een voorkeur voor Sara (zonder h) maar vind Jasmijn ook leuk. Ik vind het persoonlijk handig om een naam te hebben die in het buitenland goed uitgesproken kan worden. Jasmijn bestaat natuurlijk wel in het Engels maar wordt wel heel anders uitgesproken. Vandaar mijn (lichte) voorkeur voor Sara
Absoluut Jasmijn! Mijn dochtertje heet ook zo, krijgen heel veel leuke reacties op haar naam. Succes met kiezen!