Hoi Mommy's, Deze week gehoord dat wij een zoontje krijgen! Super Alleen de naam! Lastig. Mijn man is afghaanse dus we kiezen voor een afghaanse naam maar goed in Nederland uit te spreken. Ons dochtertje heet Sarah, we dachten nu aan de naam: Faisal Jullie mening?
Goed uit te spreken en ook prima qua spelling. Ik heb een Faissal (met twee ss dus) in de klas, maar vanuit de Nederlandse spelling bezien is één s logischer.
Faisal vind ik een mooie naam! (Stiekem ook omdat ik "fan" ben van F.ais de zanger van o.a We Used To Have it All) 😉
Voor mij een no. Klinkt als een vette zinkzalf voor schrale plekken ofzo. 😋 Trek je vooral niets aan van mij! Als het voor jullie een mooie kanshebber is, dan zeg ik doen!!
Mooi en past goed bij jullie achtergrond. En helemaal niet gek of moeilijk in Nederland. Ik zeg doen!
ik heb vroeger een, ik dacht, turkse jongen in de klas gehad die zo heette. Ik vind het een mooie naam.
Hele mooie naam. Het is dat ik het niet vind passen bij een hoogblond jongetje, anders had het hier zeker op de lijst gestaan.