Hallo allemaal 26 november 2011 is mijn zoontje Jason Sean Jimico levenloos geboren na een week lang gevochten te hebben voor hem... Het begon een week eerder dat ik wegens relatieproblemen even een weekendje naar mijn moeder ging om tot rust te komen. Toen ik wilde douchen braken mijn vliezen en werd ik naar het ziekenhuis gebracht.. Ze hebben me doorverstuurd naar het schijnt het beste ziekenhuis op gebied van prematuren maar mocht helaas niet baten. Met 23 weken en 6 dagen is hij uiteindelijk geboren. De navelstreng lag er al een paar dagen uit wat uiteindelijk ook ervoor gezorgd heeft dat Jason geen zuurstof meer kreeg tijdens de bevalling.. Hoop hier een beetje steun te vinden want zit er helemaal door heen nu.. mijn kindje kwijt, negen jaar relatie weg, geen huis meer Het is gewoon niet te omschrijven hoe erg ik Jason mis... dan loop ik snachts te wachten tot ik hem voel schoppen maar dat gebeurd niet nouja jullie zullen wel als geen ander weten hoe ik me voel... Ben blij dat er zo een forum als dit bestaat.. waar we met zijn allen over ons kindjes kunnen praten
ik mis hem zo!! het is gewoon oneerlijk! alles maar dan ook alles wat een beetje risico gaf zoals bijvoorbeeld cola wegens caffeine heb ik me ontzegd tijdens zwangerschap ... en dan hoor je wel eens van die vrouwen die gewoon alcohol etc drinken en dan kerngezonde kindjes krijgen... Niet dat ik het anderen niet gun hoor maar het is gewoon zo oneerlijk
Lieve Lies, Ik huil hier vanachter de computer mee, wat een verdriet! Weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen, ik kan me het gewoon niet voorstellen hoe leeg je je zult voelen. Ik wens je veel sterkte voor de komende tijd. Liefs Chantal.
Oh lieve meid toch, wat een verdriet! Weet je wat de oorzaak is van je gebroken vliezen? Had je ook een infectie dan? Ik ben een maand geleden ons zoontje verloren met 18w3d, mijn vliezen waren ook enkele dagen daarvoor gebroken en wij hebben de bevalling moeten laten inleiden owv ernstige gezondheidsproblemen bij mij...
Wat een drama!Verschrikkelijk vind ik het voor je.... Hoeveel leed kun je als mens dragen? Lieve ts ik hoop dat de zon voor jou snel weer gaat schijnen! Heel veel kracht toegewenst om dit enorme verdriet te verwerken. Dikke knuffel!
Ook ik heb in tranen je verhaal gelezen! Meid 3 klappen in 1 x, maar t ergste van allemaal is toch je prachtige kindje verliezen .... ik wens je heel veel sterkte en gecondoleerd. Wat heb je je kindje een prachtige naam gegeven, erg mooi!!! ALs je even je hart wilt luchten of je gal spuwen mag je me altijd pben ! Dikke knuffel en nogmaals gecondoleerd... heb er geen woorden voor...
Lieve Lies, Wat een verdriet, wat een verlies! Ik wens jou heel veel sterkte met het verlies van jou zoontje Jason*. Dikke knuf!
Lieve Lies, Pfff wat een verdriet. Krijg gewoon een brok in mn keel als ik je verhaal lees. Ik weet hoeveel pijn het doet om je kindje te moeten verliezen, maar om dan ook helemaal met lege handen achter te blijven is helemaal hard. Ik had gelukkig de steun van mijn man nog. Ik ben 26 april bevallen van ons zoontje James. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe alleen en leeg jij je moet voelen. Is er geen mogelijkheid dat het nog goed komt tussen jullie? Heb er gewoon echt geen woorden voor . Ik hoop echt van harte dat je snel weer een beetje geluk in je leven krijgt en dat er in de toekomst een nieuw wondertje mag komen. En ik weet zeker dat Jason super trots is op zijn moeder hoe hard je hebt gevochten! Het is gewoon niet eerlijk! En wat een ontzettend mooie naam. Dikke knuffel, Eefje
Jeetje Lies, wat erg dat dit je allemaal tegelijk overkomt, Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Jason* en helaas ook gecondoleerd.. Ik ben mijn dochter Aimée* onlangs verloren, in deze moeilijke tijd heb je mensen nodig om je heen die van je houden en er voor je zijn. Is je moeder er wel voor je? Wilt je ex niets meer van je weten nu? De wereld is oneerlijk, er zijn mensen die hun kinderen verwaarlozen en gewoon dood laten gaan en wij verliezen een kindje dat zó gewenst was. Helaas is het zo, kan er niks aan veranderen, alleen accepteren dat het zo is.. Ik hop dat er nog mensen zijn waar je steun aan hebt momenteel, mocht je wat nodig hebben, of je eenzaam voelen/erover praten, mag je altijd PB-en. Weet dat Jason* het goed heeft daarboven, hoewel je hem altijd het liefst bij je had willen houden, heeft hij rust en vrede en ik weet zeker dat hij het met de andere vlindertjes fijn heeft daar. Dikke knuffel.. denk aan jullie.
Heel veel sterkte meis, ook ik weet helaas hoe het voelt, ik ben op 10 november bevallen van onze zoon*. Ik hoop dat er snel mooiere tijden aanbreken voor jou!
Lieve Lies, Ik begrijp je verdriet en boosheid helemaal. De enorme leegte en gemis is onwijs ondraaglijk, zelfs nu na 5 wkn mis o.a. de bewegingen van Isabella* wie ik na een zwangerschap van bijna 18 wkn ben verloren door uitpuilende met daarna gebroken vliezen. Ik ben naast onwijs verdrietig heel vaak ook super boos want ik heb ook alles goed gedaan; geen alcohol, gezond gegeten (zelfs zoveel mogelijk biologisch) etc terwijl heel veel andere vrouwen zoals je zegt roken of drugs/alcohol gebruiken of verwaarlozen of erger nog om het leven brengen. Ik denk dat ze niet beseffen hoe bijzonder en wonderbaarlijk het is om een gezonde kindje te mogen dragen en levend ter wereld te brengen. Maar jammer genoeg moesten we ons kindjes ongewenst verliezen en we moeten kracht vinden om verder te gaan. Ik weet heel goed dat het accepteren van dit groot verlies heel moeilijk is nu, maar gelukkig hebben zulke site om steun van lotgenoten te krijgen. En wat ook help is de steun van naaste familie en vrienden. En wat mij op ontroostbare en immens verdrietige momenten helpt is gewoon de emoties dr laten zijn, het van me afschrijven of desnoods afschreeuwen. In de tussentijd wens ik je heel veel sterkte, steun en liefde toe!.
@Lies: Super veel sterkte gewenst met het verlies. Wat moet dit erg zijn. Bah Leef ontzettend met je mee. Ook alle dames die gereageerd hebben, veel sterkte gewenst. Zo te zien zijn er veel vrouwen die vlinders ter wereld hebben gebracht. Een mooie term maar zo ontzettend wreed. Wens jullie allemaal alle sterkte van de wereld Liefs, Zoëy
Wat moeilijk moet dat voor je zijn meid dat je nu alles om je heen kwijt bent wat je lief was. Je hele leven wat je had en voor ogen had is in een klap verdwenen! En dat terwijl het verliezen van je kind op zich al een ingrijpende gebeurtenis is. Maar je bent moeder geworden van een mooi ventje en daar mag je trots op zijn. Al had je het natuurlijk liever anders gezien en mocht je maar kort van hem genieten. Weet je al wat de oorzaak is dat het mis is gegaan? Zelf ben ik, nu bijna 2 maanden geleden, mijn dochtertje verloren bij 23wkn. Ik hoop dat je mensen om je heen hebt waar je je verhaal bij kwijt kan. En natuurlijk kan dat ook hier of eventueel via een PB. Weet dat hier mensen zijn die je willen helpen, al is het maar een luisterend oor. Helaas zijn er teveel mensen die weten wat je meemaakt. Sterkte! !