Hallo mama's ! 5 december ben ik de meest trotse mama geworden van jason! De bevalling ging goed tot de laatste fase. Toen zijn hoofdje voor de helft was geboren stopte mijn weeen. Hierdoor is zijn hoofdje erg gestuwd. Ook zat hij klem in m'n bekken met zijn schouders. Hierdoor is hij dwars geboren en heb ik hier een totaal ruptuur aan over gehouden. Jason is tijdens mijn ok opgenomen op de neonatologie omdat hij helemaal blauw was en heel veel pijn had van de bevalling. Ook zijn bloed was te dik en hij had vele hypo's.. Na dris dagen was de zwelling en pijn zodanig weg dat hij naar huis mocht. Helaas werd hij in de maxicosi ineens heel erg geel waardoor hij onder de lamp moest. Dit alles heeft 11 dagen geduurd. Nu zijn we al een tijdje thuis en alles gaat goed met onze kleine man! Wij doen mee met een actie van het ziekenhuis wij kunnen hiermee een door op hout winnen! Maar we hebben nog zoveel stemmen nodig! Het duurt 30 seconden om een like te geven op zijn foto.. zou een mooi kadootje zijn voor op zijn kamertje! Dit is de link! Alvast bedankt lieve mama's ! https://m.facebook.com/Franciscuszorg/photos/ms.c.eJw9y8ENACAIA8CNDFCFdv~;FTFT8XnJeimVIqwRiafgDzpDkbChcQAPtgOWHUyhu2cQRQA~-~-.bps.a.1792049801011973.1073741855.1622279264655695/1792503804299906/?type=3&source=48
Gefeliciteerd! Heftige bevalling gehad zeg. Fijn dat het nu allemaal goed gaat! (heb een like gegeven)
Wat een heftige bevalling, maar wat ontzettend fijn dat alles nu goed gaat met jullie! Van harte gefeliciteerd en geniet van jullie mooie wondertje!