Zoals de titel het al zegt.... Siep of Sepp? We vinden Sepp erg leuk, maar we vinden ook allebei die tweede "p" eigenlijk zo overbodig. En we zijn bang dat hij dan altijd moet zeggen; neeeee het is met dubbel "p". Of denken jullie dat dit meevalt? Maar omdat zowel mijn partner, onze dochter en ik zelf een naam met 4 letters hebben, willen we voor ons tweede kindje ook een naam met 4 letters...... Daarom valt Sep zoiezo af. Terwijl als ik Sep zie staan ik toch ook wel een beetje het "on-af" gevoel krijgt. Ik zou ook nooit Tes of Fin schrijven bijvoorbeeld. Maargoed.... In plaats van Sepp dachten we aan Siep.... Wat vinden jullie daarvan???? We hadden al tijdens de zwangerschap van onze dochter voor een eventueel tweede kindje de naam S.iem bedacht, maar die is al vergeven in de vriendengroep. (En nee, het is echt geen optie om die toch te nemen! ) Ben erg benieuwd naar jullie reacties!!! Ons meisje heet trouwens s.eoJ. (Uiteraard achterstevoren! ) Liefs!
Ik vind ze allebei leuk! Geen voorkeur daarin. Zou idd wel Sepp doen. Moest ook meteen denken aan Tess en Finn die je ook met dubbele letters schrijft. Ik vind dat niet storend.
Sepp. Sepp schrijf je al tientallen jaren met 2 p's (kijk maar naar een zekere Blatter), dus dat kun je naar mijn mening niet vergelijken met nu populaire namen als Tess en Finn.
Hmm lastig. Als ik Siep zie dan vind ik het leuk, maar als ik het uit spreek denk ik aan Syb en dat vind ik niet zo. Is Siem nog een optie?
Beide niet mijn smaak, maar ik kies voor Sepp of Sep. Siep vind ik echt geen naam voor een mens, maar meer voor een dier.