Hallo iedereen, We zijn in volle verwachting van een brusje voor Jasper! We zijn op zoek naar een leuke toffe naam! Welke vinden jullie goed passen bij Jasper? (meisje/jongen) Bedankt voor jullie ideetjes!
Jasper & Milou Jasper & Lieke Jasper & Bente Jasper & Lisanne Jasper & Eveline Jasper & Eva Jasper & Eline Jasper & Simon Jasper & Nick Jasper & Thomas Jasper & Ruben Jasper & Daniel Jasper & Pepijn Jasper & Lennart
Kato Lauren Sterre Merel Sofie Veerle Milou Isabel(le) Floris Oscar Laurens Martijn Felix Wessel Thijmen Vincent
Ter inspiratie Alex Arthur Bram David Emiel Erik Esben Felix Floris Hugo Jochem Jonathan Joris Kai / Kaj Lars Laurens, Lorens Laurits / Lauritz Lennart Lucas / Lukas Mads Malte / Malthe Marijn Martijn Matthias Matthijs / Mathijs Max Melle Niels Olaf Olivier Oscar / Oskar Pelle Ralf / Ralph, Rolf Roald Roar Robin Ruben Simon Sten, Stef Stian Sven Thomas / Tomas Tim Tobias Victor / Viktor Waldemar Wout # Anne, Anna Anniek Annika Bente Britt Carlijn Caroline Charlotte Daphne Elina Elise Ella Else, Elsa Emma Esmée Eva Eveline Fleur Floortje Hannah / Hanna, Hanne Iris Jasmijn Julia Karlijn Laila Lara, Laura Laurie Lena, Lina Lieke Liene Lilly Linde Linn Liselot, Liselotte Lize / Lise Lotte, Lotta Maia / Maja / Maya Maren, Mare, Marre Marit, Marrit Marjolein Marloes Mathilde Maud Nora Olivia Renate Rosa, Rosanne Sanne, Sanna Sara Saskia Sofie / Sophie Tess Veerle, Vera Vivian
Jasper & Marit(h) Jasper & Elena Jasper & Rosalie Jasper & Leanne Jasper & Elise/Elize Jasper & Emily Jasper & Robine Jasper & Meline/Melina Jasper & Philine Jasper & Manouk Jasper & Nanine/Danine Jasper & Rosan Jasper & Leonie Jasper & Sacha Jasper & Lennart Jasper & Tobias Jasper & Maurits Jasper & Samuel Jasper & Nathan Jasper & Sebastia(a)n Jasper & David Jasper & Stefan Jasper & Leon
Jasper vind ik een vrij degelijke naam. Jeroen, koen, gijs, matthijs, maarten, gerben en dat soort namen passen daar wel bij. Bij de meiden susan, marieke, saskia, lisa, mijke, maaike marije, inge, dat soort werk.
Lucas Matthijs Robin Tim Floris Sara Danique Roos Merel Eva Anna Emma Tja eigenlijk kan er best veel!
Ik wou altijd een Jaspertje maar mijn man niet... 😔 hier was er dan nog Jelle en voor een meisje Olivia, Nore of Norah. Succes!!