Gisteravond ben ik volkomen onverwacht bevallen van een prachtig ventje met de naam Jasper! Hij is geboren met 34w2d en weegt 2405 gram. Ik kreeg rond 4en last van mijn buik, om half 6 waren het regelmatige krampen die ik hoopte met rust te laten zakken, maar om 8 uur waren ze zo pijnlijk dat ik er niet meer omheen kon: dit was toch echt de bevalling. Nadat de oppas er was om kwart voor 9 gaan rijden naar het ziekenhuis waar we om kwart over 9 de afdeling op kwamen. Ik bleek al 8cm ontsluiting te hebben! Meteen de vliezen doorgeprikt en 10 minuten en 2.5 perswee later werd Jasper geboren om 21.34! We waren dus net op tijd! Ik heb geen scheur of knip hoeven hebben dus ik ben kippetjefit en inmiddels weer thuis. Simone is blij met haar broertje al vindt ze zijn draadjes wel eng, hij heeft een sonde en een pleister op zijn wang dus ze denkt dat hij pijn heeft. Jasper ligt nu al in een gewoon bedje omdat hij zich goed warm kan houden, nu alleen nog goed leren drinken en dan mag meneer naar huis! Wij kunnen niet wachten!
Gefeliciteerd! Helaas nog iets te vroeg, maar nu al in een gewoon bedje is heel goed nieuws, jullie kunnen vast snel samen naar huis!
Supergefeliciteerd meis! Mijn beeb mocht met 36 wk precies naar huis. Dus als Jasper het zo goed doet, hoop ik dat ook voor jullie. Geniet van jullie wondertje.
Gefeliciteerd met de geboorte van Jasper! En wat hebben jullie een mooie naam gekozen voor jullie mannetje
Wow, zo lees ik nog je topic over dat je dacht dat dit kindje niet te vroeg zou komen en nu ben je bevallen! Van harte gefeliciteerd, fijn dat hij het goed doet. Mooie naam trouwens!
Van harte gefeliciteerd met Jasper! Wat fijn dat hij al in een gewoon bedje ligt! Hopelijk mag hij snel naar huis!
Gefeliciteerd! Gelukkig heb je hem langer in je buik mogen houden dan Simone, en doet hij het goed! Wat 'grappig' dat Simone de draadjes wat eng vindt, meestal nemen kinderen van die leeftijd alles zoals het is als je het een beetje uitlegt (Eva destijds wel).
Wow mama van Simone! Van harte gefeliciteerd en wat goed dat ie al in een gewoon bedje ligt! Fijn dat je het 4 wkn langer hebt uitgehouden, dat waren vier hele belangrijke weken! Hopelijk is hij gauw thuis!! Ps mooi gewicht trouwens!
Nogmaals gefeliciteerd meid!! 34 weken is inderdaad al een heel stuk fijner dan 30. Hopelijk mag jullie mooie mannetje snel met jullie mee!