Wow, wat snel en onverwachts! van harte gefeliciteerd met jullie prachtig mannetje Jasper! 34 weken is toch mooi 4 weken later als 30 weken, en hij ligt al in een bedje. Wat een goed geboortegewicht trouwens! hopelijk mag je hem snel mee naar huis nemen!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jasper! Wat fijn dat hij al in een wiegje kan en idd wat een mooi gewicht. Hopelijk kan Jasper snel naar huis...geniet van elkaar!
Gefeliciteerd met Jasper. Wat is het snel gegaan zeg. Maar gelukkig wel bijna 4 weken langer als met Simone. Hopelijk mag hij snel mee naar huis.
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Jasper. Fijn dat alles goed gaat met hem en ik hoop dat hij snel met jullie mee mag naar huis!!
Ik lees net het topic waarin je zegt dat deze niet te vroeg gaat komen en toen zag ik je onderschrift. Wat is dát snel gegaan zeg! Heftig, maar van de andere kant misschien ook wel fijn. Je hebt niet plat hoeven gaan en je hebt een mooi gezond jongetje gekregen die het super doet! Dat is toch helemaal geweldig he!! Hopelijk is hij snel bij jullie thuis en kan je écht door en door van hem gaan genieten. Gefeliciteerd!
Ook hier wil ik je even feliciteren met je jongen! Mooie naam Jasper. Sneller dan verwacht, maar zo te lezen gaat het goed met hem. Heel veel geluk samen!
Las net in je andere topic en zag je onderschrift. Hartelijk gefeliciteerd en wat goed dat hij al in een gewoon bedje mag! Ik hoop dat jullie er van kunnen genieten ondanks het feit dat hij nog niet direct mee naar huis mag.
Gefeliciteerd met Jasper! Gelukkig is hij nog bijna 4 weken langer blijven zitten dan Simone. Hoop dat hij gauw met jullie mee naar huis mag.
Hoi allemaal! Met Jasper gaat het heel goed! Hij heeft bijna geen dipjes meer dus hij mag hopelijk binnenkort van de monitor af. Verder kan hij aan de borst drinken (jippie!) en drinkt hij steeds meer flessen van 50ml leeg. Nog 100 gram en dan heeft hij zijn geboortegewicht ook alweer bereikt. Het kan dus niet zo heel lang meer duren of meneer ligt lekker thuis in zijn eigen bedje!!!! Wij zijn er al (bijna) helemaal klaar voor...