Een hoop dingen zijn zo hard en zwaar, daar kunnen ze zichzelf nog aardig wat mee slaan. Met drie maanden was en is hier een bijtring met zilveren rammelaartje eraan favoriet en een ring met een muis, een sleutelbosje van platic sleuteltjes en een koe met een ringetje met dingetjes eraan. Veel ringen dus.
de babygym van winnie de poeh. alicia slaat er tegen en proberen het te grijpen en dat kopje wat ze trekke als het is gelukt . rond 3,5 maand lukte het allemaal prima en nu kan ze het prima vasthouden en heeft ook door dat er tegen slaan of trekken een muziekje en ligtje veroorzaakt
hier is de wipstoel favo met de speelboog. en heb nu een soort piano voor in de box gekocht waar hij met zijn voeten tegen aan trapt. helemaal geweldig.
Mijn kleine is verslaafd aan haar wipstoel ze blijft maar lachen in die ding,en ook van die stoffenspeelgoedjes die geluid maken bij de prenatal.Zijn ook niet zo zwaar voor hun.
wij hebben een blauwe zachte speelknuffel (van prenetal) die kan je op hem/haar leggen en dat maakt geluid als hij beweegt. (kraakt en een belletje) ook een nijntje speelkleed waar hij gek op is, zitten namelijk bogen aan en hij heeft nu geleerd dat als hij er tegen aantrapt de poppetjes bewegen. ook van vtech heb je speelgoed (wij hebben knuffelbeer en kiekeboe ster of zoiets ) daar staat op vanaf 3 maanden, maar hij heeft er niet zoveel mee. vandaag krijgen wij ook de wipstoel met trilfunctie dus misschien bevalt dat ook wel
Deze hebben wij ook . Is hier ook een groot succes ,de mobiel ervan ook . Wat ze erg leuk vind nu is een labeldoekje daar heb ik er maar 1 van bijgekocht want dan kunnen ze ombeurten de was in . Ze valt er heerlijk mee in slaap . Zoooo lief . En knisperknuffels !
Wij hebben een houten babygym, met hele vrolijke kleurtjes, die vind hij echt top. De tuimelaar van de Hema bij zijn voeten vind hij ook erg leuk! De vibrawipper is ook een van de favorieten, en natuurlijk papa en mama zijn een leuk speelgoed Hij is sinds een paar dagen de rammelaars aan het ontdekken
Ik heb ook een tinylove kleed, maar het boeit 'r nog helemaal niks hoor. Vanaf welke leeftijd zou ze daar wat mee 'moeten' doen?
Hier zijn de speeltjes en mobiel van tiny love favoriet. Ook heeft ze een knuffeltje en zodra ze daartegen aan slaat of heb hard heen en weer haalt gaat hij geluidjes maken. Dan moet je dat gezichtje zien, ze kan er geen genoeg van krijgen
Xavièr heeft een zacht boekje die kraakt en een spiegel erin en een rinkelballetje erin en een piepmuis enzo, van de hema volgens mij.. ECHT een favoriet van hem! Kan hij zich echt erg lang eme vermaken!
Hier is de Babygym toch wel veruit favoriet met 3 maanden en nu nog steeds. Jelle is inmiddels zo ver dat hij hem tot 2 keer toe gesloopt heeft. 2 poten afgebroken.. Hij gebruikt dan ook beide handen en beide voeten om er tegen aan te slaan. Ik heb hem gekregen vanmijn vriendin en har 2 kinderen hebben hem niet kapot kunnen krijgen.. Morgen moet ik toch naar Prenatal, ga ik gelijk een nieuwe kopen...