Ja alle jassen. 2 winterjassen van mij, 2 van man. Per kind 2 winterjassen en 1 dikke sportjas voor voetbal/hockey. Dus 10 jassen. Overdag zijn er 3 uit (van man en de kinderen) en dan komen de jasjes van 3-4 oppaskindjes erin.
Oh, wat handig! Ziet er netjes uit! Is een IKEA kast toch? Dan sleur ik mijn man morgen even mee Bij ons in de gang is het ook een zooitje altijd. Maar mooie gang is het geworden!
Dank je. Ja een ikea pax kast. 35 cm diep, er was ook 50 maar die vonden we dan hier weer te ver de gang inkomen.
Wij hebben de pax kast van 35cm diep x 100cm breed x 236cm lang met 2 schuifdeuren. Aan de ene kant is het voor de meterkast en wat schoenen. En aan de andere kant boven een hoedenplank, een rij met haakjes en nog wat schapjes voor de kinderschoenen aan de onderkant. In de meeste gevallen staat 1 kant open. Maar wat ik fijn vind is dat ik 'm mooi dicht kan schuiven en de hal er al meteen minder druk eruit ziet
Ziet er mooi uit! Wat ik me wel afvraag. Hang je nu een paar keer per dag je jas allemaal aan een kledinghanger? Als je even thuis bent, na een uurtje ofzo weer weg bent enz. Dat lijkt me wel gedoe.
Ja op een kledinghanget steeds. Ik vind het eerlijk gezegd niet meer moeite dan aan een haakje op de kapstok.
Zie ook wel vaker open kapstokken bij mensen met van die hangers eraan. Enige verschil bij ons is dat je een deur open en dicht moet doen. Valt alles mee hier. De kinderen vinden al gauw iets te veel moeite hier maar dit ging meteen vanzelf eigenlijk.
Ik vind hangers niet fijn, maar genoeg mensen die het prima vonden inderdaad. En een deur er voor vind ik echt wel een groot voordeel. (y) Voor de kinderen hebben wij twee hakjes aan de buitenkant van de kast.