"mamadag"

Discussion in 'De lounge' started by Hanneke23, Dec 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

Jan 20, 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha jheeeee ik heb een dagje heeeeeelemaal voor mezelf.
    En nu weet ik toch niet wat ik moet doen.
    Een dagje geen zwaankleefaan spelen met zl van 1 jaar, niet druk maken om de was of het huishouden.
    Gewoon een dagje echt voor mij....slik.....wat nu??? ;)

2. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    Ooh heerlijk meid.
    Ik zou het wel weten,lekker een dagje shoppen en daarna even naar een thermaalbad...

3. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Uh douchen op je gemak, maskertje, je haar en make up eens rustig doen. Nagels lakken? Naar de sauna (als je daar van houd), shoppen en alleen iets voor jezelf mogen kopen, boek lezen, vriendin bellen en lekker buiten de deur lunchen etc etc.

Kortom ik zou het wel weten ;)

4. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,016
    547
    113
    nou ik ook... eens rustig winkelen, rustig eten ergens, op mn gemak in bad, tijdschrift lezen met een lekkere pot thee

5. ona81

ona81 Bekend lid

Aug 19, 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Al lekker alleen een bakkie doen, binnenshuis of buitens huis. Lekker naar de stad, lunchen!
    Lekker TV kijken thuis met een paar chocolaatjes erbij of een heerlijk gebakje dat je dan in de stad hebt gehaald ;)

6. ladys1987

ladys1987 Fanatiek lid

Jan 24, 2009
    1,522
    0
    0
    Flevoland
    Hier ook! Al voel ik mij altijd wel een beetje schuldig als ik haar naar het kinderdagverblijf breng terwijl ik vrij ben ( ze gaat alleen 1 keer per week) en ze wou graag gaan zei ze....maar toch hihi wil ik haar eigenlijk weer ophalen ;)

Ik ga het huis e en lekker aan kant maken, wassen strijken en daarna ff relaxen! Hele avond en weekend zijn mn handjes vrij om leuke dingen te doen!

7. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

Jan 20, 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde gevoel ;)

8. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Genoeg wat ik mij van te voren kan bedenken maar als het eenmaal zover is verveel ik me eigenlijk best snel. . Voel me echt alsof ik niet compleet ben. .. dus geniet ook niet voor de volle 100%.... maar ach .... 80% is ook goed hahahaha

9. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ik zou heerlijk met een boek op de bank gaan liggen, kopje thee erbij......
    Misschien lekker nog even de stad in, ik zou de dag in elk geval wel doorkomen

Meid je maakt me jaloers...... :D

10. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    Hier ook, 3 dagen zelfs deze week. Ik doe 2 dagen nuttige dingen, maar ga ook tussen de middag lekker even op bed. Even genieten van de rust. Even een boekje lezen. Heerlijk beetje forummen enz. :)

11. knap

knap Niet meer actief

Lekker meid je niet schuldig voelen.

En lekker genieten heerljk ( ben jaloers op je)...

( heb niks te klagen hoor hihi)

12. mamavanpoppetje

mamavanpoppetje Bekend lid

Jun 15, 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    Ik breng straks mijn meisje naar haar oma, mijn schoonmoeder.
    Ik ga dan lekker op mijn gemakkie de winkels afstruinen zonder kinderwagen en gillend kind heerlijk!!
    Daarna ff bakkie doen ergens.

Aan de ene kant voel ik me schuldig haar achter telaten, aan de andere kant heeft oma ook ff tijd samen met haar en zij vind t heerlijk om daar rond te rennen.

13. EdN

EdN VIP lid

May 27, 2011
    8,830
    3,625
    113
    Lekker hoor, ik zou 's ochtends even relaxed gaan shoppen, niets fijner dan rustige winkels! Een lekker broodje mee naar huis nemen, lunchen terwijl je languit op de bank ligt met een boek, een uurtje of 2 lekker lezen en genieten van de rust, dan met wat lekkers een leuke film kijken. 'S avonds een pizza'tje in de oven en dus niet koken.

14. mexicang

mexicang Fanatiek lid

Oct 1, 2008
    4,345
    85
    48
    Hier ook! En volgende week zelfs twee dagen!
    Ik ga de was weg werken,zodat ik het weekend weinig hoef te doen. En verder vooral kalm aan zo na kerst. Het is slecht weer,dus filmpje kijken,lezen,koken en genieten van de stilte ;)

15. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik had al in de sauna gezeten haha

16. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Niet doen hoor...een dag voor jezelf is echt belangrijk

En de kinderen...die vinden dezelfde structuur en andere kindjes zien vaak heel erg leuk

Vroeger dacht ik ook altijd...hoe kun je nou je kind wegbrengen als je vrij hebt...en thuis zit?

Maar daar ben ik wel op terug gekomen. Hoe geweldig het ook is om de kinderen lekker thuis te hebben...een dag voor jezelf is ook erg belangrijk

17. Sweetheart

Sweetheart Actief lid

Aug 1, 2011
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grappig... een mamadag is dat mama even vrij is, een papadag is dat papa de kinderen een dagje bij zich heeft......... ;)

Maar ik herken je gevoel heel goed. Ik heb het ook weleens. De kinderen zijn een dagje weg en dan zit ik hier in een stil verlaten huis te bedenken wat ik toch eens zal kunnen gaan doen. En aan het einde van de dag heb ik niets nuttigs of echt leuks gedaan, omdat ik niets kan bedenken of gewoon nergens zin in heb. Hoe stom is dat eigenlijk he :p

Share This Page