Jatten waar je kind bij is

Discussie in 'De lounge' gestart door Zara75, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Heb ik ook een keer gehad met een vriendinnetje, toen ik 12 was ofzo. Blijkbaar hebben sommige mensen er geen moeite mee. Geen geweten wat dat betreft.
    Waarschijnlijk ook de toekomst van de kinderen van deze vrouw. Ik bedoel, als dat je voorbeeld is kan ik wel raden wie de winkeldieven zijn van de toekomst. Het trieste is dat ze er niets aan kunnen doen.

2. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    \

ik werk in een winkel xenos
    en wij houden heeeeeeeeeeel vaak buggies en wagens in de gaten

3. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Nou ik ken wel meer kindjes van 3 die nog in een buggy zitten, echt niet om te jatten hoor....

Mijn moeder werkt in een winkel en daar is het soms zo erg, moeder vraagt vanalles aan de verkoopsters en kindjes jatten de dozen leeg... Echt heel erg!

4. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Om je dood te schamen zeg! Vooral dat ze al bedenkt haar kind er de schuld van te gaan geven.

Waarschijnlijk is de reden "het is zo duur", maar dat dure komt omdat ze de kosten van alles wat wordt gestolen, ook doorrekenen in de prijs....

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ohh ik snap niet dat ze dat doet en helemaal niet er over opscheppen en je kind de schuld geven.
    Ik heb het 1 keer bij een bart smit gezien, het alarm ging af papa werd gepakt had een computerspel onder zijn shirt.
    Er liep een jongetje van 5 bij helemaal overstuur, papa waarom doe je dat nou??? Kon er zelf wel om janken zo zielig vond ik het.

6. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
  7. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Bah! Heb echt een hekel aan dat soort mensen!
    Ik had mijn tas gepakt en gegaan, voor je het weet worden je spullen onder je kont vandaan gejat!!

8. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Goh, 't zou mijn schoonzus kunnen zijn. Die doet dat voor de lol, kijken of ze wel goed genoeg opletten in de winkel. Idioot. We hebben ook geen contact met haar, zo verschrikkelijk asociaal!

9. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik snap echt niet dat mensen dat doen en dan ook nog eens trots gaan vertellen aan andere!! Echt te triest!

10. tulip

tulip Niet meer actief

ja, het feit dat ze het ook nog even trots vertelt... als ik dit tegen mijn vrienden zou vertellen lieten ze mij volgens mij opnemen, das toch niet normaal??

ts, hoe reageerde de rest van de visite, en heeft je collega nog iets tegen dr zus gezegd??

11. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    En ik altijd even opletten voor ik een winkel uitga of mijn dochter niet per ongeluk iets gepakt heeft;). Wat een asociale mensen zijn er toch:x

12. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.033
    6.135
    113
    Happyland
    Ja ze heeft meteen gezegd dat het niet normaal is wat haar zus doet.
    Visite waren allemaal vrienden en die hadden er de grootste lol om.
    Lekker niveau dus...

Nu heeft ze het stiekem tegen haar ouders verteld.
    En die waren niet erg verbaasd.
    Ze heeft een keer spulletjes gejat, weer in die buggie gestopt.
    En MAMS reed met de buggie naar buiten, zonder dat ze wist van de gestolen goederen..
    Ze is natuurlijk laaiend geworden toen haar dochter dit vertelde.
    Op deze manier zou ze ook nog medeplichtig zijn!
    Dit heeft ze altijd voor zich gehouden, het is niet een eigenschap van je dochter om trots op te zijn....:(

13. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.314
    0
    36
    NULL
    NULL
    wat erg zeg..ik let altijd goed op, zeg ook altijd als ik met de wagen ben dat ze gerust mogen kijken..
    heb ooit eens gehad dat ik iets van een supermarkt mee naar buiten had genomen zonder te betalen (had wel andere boodschappen betaald) kom ik buiten aan en denk: oh shit! was nog geen euro waard maar ik gauw terug naar binnen en gezegd..ik schaamde me dood...die vrouw van de kassa zei: wat onzettend aardig dat je dit dan nog komt afrekenen, ik had het niet eens gezien..maar ik vond het echt erg, ook al was het per ongeluk

14. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    hmm...zou in staat zijn jeugdzorg te bellen als iemand mij zo'n verhaal zou vertellen, laat die die ouders maar eens goed screenen, want dat klinkt als behoorlijk incapabel ouderschap.

15. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Wees er maar trots op................ik vind het zielig!

16. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik heb het ook een keer gehad hoor ik was met de bus/trein naar de stad gegaan wat spullen onderin de kinderwagen omdat ik bovenop al vol had liggen dus ik loop naar buiten gaat die pieper niet af (waren best dure dingen) dus ik naar huis eenmaal thuis kwam ik er pas achter. Vond het niet leuk dat ik het gedaan had maar ja om dan weer helemaal voor terug te gaan daar vond ik toch ook weer veel te ver voor.

17. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Mijn dochter wordt in aug 3 maar die gaat ook nog regelmatig in de buggy. Ik gebruik ook gewoon het ondervak om spullen in te doen maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om niet te betalen.

Ik had haar gezegt dat ze het wel heel trots kan vertellen maar dat het een ziekelijk iets is en dan je kind er voor op laten draaien als je word betrapt.
    Blegh ik was weg gegaan want ik hou daar helemaal niet van.

18. Dana

Dana Niet meer actief

Hier een 3 jarige die ook nog regelmatig in de buggy zit, ze mag altijd kiezen, lopen of buggy en ze kiest meestal de buggy.

Maar dat jatten? Ik zou in staat zijn om zo iemand aan te geven, niet dat dat kan achteraf denk ik maar toch.

Een kennis (iemand die altijd grote verhalen had) van ons vertelde eens trots op een verjaardag dat hij een pistool in huis had, niet wetende dat er ook een politieagent op die verjaardag zat die het gemeld heeft uit plicht. Komen ze bij hem aan de deur om het na te kijken, blijkt er ook van dit verhaal niks waar te zijn. Goede les voor hem met zijn grote mond!

19. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Oh? Is dat niet normaal dan....?

Ik heb laatst nog geprobeert een bank overvallen met zoonlief op mijn arm! Wedr gesnapt maar hoe kon ik ook anders, ik werd gedwongen door mijn zoon.....

:D

Pff, te gek voor woorden!

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    te zot !! Hoe kom je erbij !! Ik geloof dat ik met een giga rode kop naar buiten zou lopen en dan weten ze al genoeg ..

Deel Deze Pagina