echt ziek zeg! ik doe ook wel mn boodschappen in de buggy , maar reken ze wel af! en dat ze dat zonder blikken of blozen verteld... echt niet normaal!
Ik zou het wel weten hoor: Hetzelfde als met een klein kind: Omdraaien, naar de kassa gaan en zeggen: Mijn dochter heeft deze spullen in de buggy gedaan zonder het mij te vertellen en zonder af te rekenen! Enige verschil: Als je dochter volwassen is, wordt de politie erbij gehaald. Ik zou me ook rot schamen, ja. Omdat ik in mijn ogen dan gefaald zou hebben. Nou, sommige dingen kun je misschien achteraf nog leren dan... :x
Goeie actie van die agent! Maar aan de andere kant... déze agent kende de man in kwestie niet persoonlijk. Maar als je hem wél kent, dan sta je ook nog eens in dubio. Aan de ene kant doe je gewoon je werk, maar aan de andere kant... hoe zit het met privé en werk gescheiden houden? En voel je je niet een verrader als je een vriend aangeeft? Voorbeeld met blaascontroles. Als een agent een bekende aanhoud, dan moet hij een collega laten blazen, om te voorkomen dat ze het HEM kwalijk gaan nemen als blijkt dat er teveel gedronken is...
Als ik weet waar ze regelmatig gratis shoppen zou ik er even langs gaan met "het viel me laatst op dat er een vrouw met kind van ongeveer 3 jaar in buggy iets in de buggy had gedaan en weg is gegaan". Ikzelf was op dat moment te verbaasd om een reactie te geven naar jullie toe, maar misschien kunnen jullie het in de gaten houden? Dit dan het liefst bij meerdere winkels.... Vroeg of laat wordt ze gepakt. Hopelijk dan bij een winkel mét cameratoezicht....
niet normaal meer!! idd wat een goed voorbeeld zeg.. geloof dat ik geen zin meer had in die hele verjaardag..