ik zei op een gegeven moment bij de schaduw inkleuren auwww dat doet wel zeer toen zei hij met braziliaans accentje jammer pech voor jouwww
STILETTO'S Ik heb verstand van ordi. Beetje Pabo, een boel bling, tijgerprintje en 10 a15 cm hak. En vergeet ook niet een paar overgestylde gelnagels te plakken. Je bent nu toch al in de mood
Mooi!!!!! en ja, weet hoe zeer het doet.. heb 3 weken op slippers gelopen.. Wel heel charmant.. stromende regen op slippers intake voor een opleiding
Als we dan toch bezig zijn.. hoppa ook even paar wimpertjes erbij.. oh ja en een stel goed gestifte lippen mag ook niet gemist worden
Wow meid, dat is een mooi geheel geworden zeg. Ik vind het precies de mooie grootte zo voor je been. Ik ben niet zo van de jumpsuits, om er maar even op door te gaan , maar hij staat je hartstikke goed.
Schitterend Mirell!! Ik heb ook een tatoeage op mijn voet en ook sterren maar hij is erg mooi uitgewerkt!! ik wil nu een tatoeage op mijn pols de letters M en E in zwierige letters door elkaar.. Maar kga pas na mijn vakantie dus duurt nog wel effe hahah.. Maar nogmaals hij is echt schitterend!!
Wow, super mooi. Ik hou der zo van!!! Ik zit te denken om zo'n japanse blossemtak op mijn voet te zetten maar ben er nog niet over uit. O ja, misschien zo'n zwarte lipliner erbij wahahahaha!!!
Hij is PRACHTIG! Ik heb zelf 2 tattoo's en ben al over de 3e na aan het denken... Die dingen zijn verslavend
zo ben dr zooo blij mee heb ff net nog lekker een jumpsuit erbij gehaald die past nu super met die tattoo zit zelfs al te denken...... zou het wat zijn om naar boven uit te werken????? of word het dan te
die is echt vet. wil zelf ook eentje op me been ben allen zoon schijter om niet tedoen. ben bang dat van me stokkie gaat. bij me onderrug tattoo nergeslast van gehad.
supertatooo mooi uitgewerkt mooi in de lijn maaaaaaaaaaaaaaaaaar die schoenen anno 2008 kunnen gewoon écht niet meer
maar op de laatste foto zitten al schoenen 2011 hoor! meteen op pad geweest vanmorgen wel blijven opletten he!!! hihihihiihih