Na een langdurige en zware bevalling die helaas uiteindelijk in het ziekenhuis plaatsvond, is Mick Jarno geboren met 42 weken, op 11 april om 7.04 uur. Na 20 uren weeen om de 3 minuten was er nog maar 1 cm ontsluiting waarna wij, nadat de vliezen door de verloskundige waren gebroken, doorgestuurd werden naar het ziekenhuis voor een ruggenprik en infuus oxytocine. Tijdens de persfase zat Mick vast met een schouder achter mijn schaambeen waardoor ze hem er niet uitkregen. Toen is bij mij de Rosenburg (?) manoevre uitgevoerd met mijn benen om mijn bekken te verruimen en toen is het gelukt hem eruit te krijgen. Een flinke knul van 4940 gram, dus bijna 10 pond, en 52 cm. Zelf heb ik een subtotaal ruptuur en heb 3 weken strikte bedrust en vanaf dan fysiotherapie op bed omdat mijn bekken een behoorlijke klap heeft gehad. Daarna gaan we rustig opbouwen. Met dit mooie weer zou ik dolgraag met mijn Mick naar buiten gaan, maar we moeten voorlopig geduld hebben.... Het belangrijkste is dat Mick gezond is! Groetjes Emma
Gefeliciteerd met de kleine! Ik hoop voor je dat je snel weer opknapt zodat je lekker kunt gaan wandelen. groetjes Chantal
Wauw wat een mooie flinke knul zeg! Ik hoop dat je snel weer wat opknapt zodat je lekker met hem kan wandelen! GEFELICITEERD!
Jeetje, wat een verhaal zeg! Ik hoop dat je ondanks dat allemaal toch een beetje van je kanjer kan genieten! Sterkte!