Jade staat ook op ons lijstje nu. Maar wel op zijn Engels uitgesproken, dus djeed en niet jaaduh. Wat vinden jullie daarvan? .Hoe zouden jullie het in eerste instantie uitspreken? Schrijfwijze Jayde vinden we ook heel tof en dan is er ook maar 1 mogelijke uitspraak dus dat maakt het makkelijk
Jade zou ik kiezen. Als jullie altijd Djeed zeggen, zullen andere dit ook gewoon zeggen. Ik spreek alles altijd op zijn Nederlands uit, maar als ouders een kind James of Amy noemen ga ik dat ook gewoon op z’n Engels uitspreken. Jayde staat heel gek. Ik zou dat overigens alsnog als djeejdu of djeedie uitspreken denk ik, als ik dit lees.
Ik zou Jade als ik het zie als Jade uitspreken, en niet als Djeed. Dus als je die uitspraak wilt zou ik Jayde kiezen
Ik zou Jayde uitspreken als Djee-die. Vind het echt heel lelijk, zowel geschreven als uitgesproken. Dus ik kies dan voor Jade. Wat ik dan weer wel mooier vind op z’n Nederlands .
In teen mom wordt Jayde ook uitgesproken zoals we hier Jade uitspreken dus het kan wel.. maar toch zou ik voor Jade gaan.
Ik kijk graag Teen Mom en één van de moeders daar heeft een dochter Jayde (djeed). Ik vind beiden kunnen. Normaliter heb ik wel de voorkeur voor 'hoe het hoort' (Jade dus). Alleen het nadeel wat je met deze schrijfwijze hebt is dat het idd. op zn nl's én engels uitgesproken kan worden. Jayde laat geen verbeelding over iig. Kies wat goed voelt! Zelf zou ik Jade uitspreken als de edelsteen: jaa-duh (en dat is meteen mn grootste manco waarom dit altijd een drool-naam van me zal blijven en ik m dus nooit geven zal: het lijkt teveel op 'ja duh' als in 'ja logisch, stomkop' ).
Jade veel beter. Maar alsnog een lelijke naam. Ivy gewoon doen, ben het met je man eens. Mooie nette naam
Jade kan je idd op NL en EN uitspreken en het zou vast soms gevraagd worden hoe je wil dat het uitgesproken wordt maar ik denk als je het zelf vanaf begin af aan op zijn engels uitspreekt iedereen (op misschien onbekenden na) dat zal doen en in het buitenland zal het sowieso wel goed gaan denk ik. Jayde vind ik persoonlijk niet echt een meisjes naam.
Je gaat de edelstenen af Dan vind ik Ruby veeeel mooier. Ivy ook leuker. Ik dacht Jayde - djeedie Dus ook niet de uitspraak die je wilt.. vind de Nederlandse uitspraak minder lomp dan de Engelse. Ook heb ik beetje de -Dj associatie met deze spelwijze Maar ik vind jullie andere opties veel mooier!
Jade spreekt ik uit als Djeed. Jayde spreek ik uit als djeedie. Vanwege de Jay erin. Is maar net wat je wil