Hoi dames! Jullie geloven het niet. Ik ben 40 weken en 1 dag zwanger. We krijgen een zoon. We hebben steeds de naam Jayden in ons hoofd gehad maar ook Daan is wel eens gevallen. Vandaag hadden we het er nog eens over. Daan is toch ook wel erg leuk. Kort stoer en krachtig. Ik twijfel nu weer ineens. Mijn partner zegt dat we het vast en zeker wel zien als hij geboren is. Maar hij is al meer van de naam Daan geloof ik :S. Help! Wat denken jullie? Groetjes, Twink
Ik vind het wel hele verschillende namen, maar ik zou zeker gaan voor Daan. Ik houd helemaal niet van Engelse namen, dus Jayden valt voor mij direct af.
Twee hele verschillende namen waarvan beide niet echt mijn smaak. Mijn voorkeur gaat uit naar Daan. (liever Daniel) Succes!
Ik vind namen als Jayden/Delano enz. echt absoluut niet mooi. Daan vind ik wel een stoere, korte nam. Maar inderdaad wel hele verschillende stijl zeg!! Fijn hè dat getwijfel op het laatste moment... Je zegt dat je man naar Daan neigt en jij? Lijkt me moeilijk als je al heel lang een naam in je hoofd hebt! Succes met kiezen!
Je moet het echt helemaal samen kiezen, maar als je mijn mening vraagt.... Ik vind Jayden echt helemaal niks en Daan een hele leuke stoere naam Wat een verschil qua stijl trouwens, haha. Succes met kiezen!
Zeker weten Daan... Wel gek want het zijn zeer verschillende namen. Ook ik vind jayden afschuwelijk maar ieder zijn eigen mening.
Beide namen zijn erg populair...niet zomaar populair maar beide top 10 geloof ik.. Als ik moest kiezen zou ik voor Daan gaan....korter en stoerder.
T is beide niet mijn smaak, maar ik zou absoluut kiezen voor Daan!! Vrienden van ons hebben een dochter genaamd Jayden, en ik vind eerlijk gezegd Jayden nu ook mooier voor een meisje dan voor een jongen. Maar jullie moeten op je gevoel af gaan. Mocht je nog niet hebben besloten als je gaat bevallen, weet je de naam zodra je je kindje aankijkt, let maar op. Een voorspoedige bevalling gewenst!!