Ik ga ook voor Daan ( vind zelf Dani erg mooi) maar gelukkig smaken verschillen. Het allerbelangrijkste vind ik dat jullie er beide achterstaan dus ik zou gaan waar je beide goed bij voelt. Succes ook met de laatste loodjes.
Absoluut Daan! Wat ik nog mooier vind is Daniël en dan als roepnaam Daan gebruiken. Jayden vind ik echt niks (sorry).
Ik heb als inval bij kinderdagverblijven gewerkt o.a. en daar zat op elke groep wel een jayden. Als je toch twijfelt tussen die twee namen.. zou ik echt daan kiezen. Echt een van de weinige 'nederlandse' jongensnamen die ik echt leuk vind.
Thanks voor jullie reacties. Het zijn inderdaad hele verschillende namen. Maar we hebben bij beiden een gevoel. Jayden zeggen we al heel lang dus dat voelt misschien nu vertrouwd. Maar Daan klinkt zo lekker hollands en daar houden we ook van. Zit er wel echt mee. Maar afwachten... en zien of het echt een Daan is?? Ik wil geen spijt krijgen. Gevoel is een moeilijk iets....
Ik zou zeker kiezen voor Daan! Jayden vind ik niet mooi, terwijl ik Daan echt een hele lieve, stoere naam vind!
Jeetje wat een verschillende stijlen!! Zou ook naar de achternaam kijken, is dit een Hollandse of een meer buitenlandse. Wordt hij blond of heeft hij een teintje? Jayden past naar mijn idee niet zo goed bij een Hollands koppie terwijl Daan altijd kan, internationaal is er ook altijd wel iets van te maken. Mijn voorkeur gaan ook zeker uit naar Daan. Heel veel succes, nog even en je kunt hem lekker vasthouden!
ik zou ook voor daan gaan. maar idd moet ook bij je achternaam passen. daan vind ik een stoere naam, jayden komt naar mijn idee tevaak voor
Ik zou ook voor daan gaan aangezien jayden je de laatste tijd zo veel hoort ik vind het wel een leuke naam maar alleen al om het feit dat ik hem zo vaak hoor zou ik hem niet kiezen
Daan! Absoluut. Ik vind Jayden echt niet mooi. Beetje ordi zelfs... ( sorry!!) Maar wat voor namen hebben jullie zelf? En achternamen? Zijn er nog broertjes en zusjes in het spel? Wordt t een qua uiterlijk Hollands kindje of met een getinte huidskleur? Ik zou die dingen mee laten wegen als je het zelf echt niet weet! Afwachten tot bij de geboorte zou ik zelf niet aan durven, maar ik ken 1 iemand die dat wel zo heeft gedaan...!