Blij met alle reacties ondanks dat we zelf de keuze moeten maken natuurlijk. Ik ben ook bang dat als het geboren is dat ik het nog niet weet. Heb er vannacht echt wakker van gelegen . Het is fijn om erover te kunnen praten hier. Het helpt me wel We hebben een Nederlandse achternaam en het is ons eerste kindje. Leuk om allerlei meningen te lezen! Iemand nog?
Als jullie beiden zelf ook nog eens Hollandse voornamen hebben dan zou ik het bij Daan houden! Jayden doet mij wat Amerikaans aan.
Ik vind Daan persoonlijk leuker dan Jayden. Maar het is jullie keuze! Misschien moet je echt afwachten en dan pas beslissen als je je kleine jongen ziet. Dan zie je misschien of het een Daan of een Jayden is!
Ik zou voor Jayden gaan. Daan hoor je hier in de omgeving zo ontzettend veel. Ik werk op een kinderdagverblijf en in mijn groep heb ik al drie 'Daan-en'. Erg lastig met roepen!
Dan zou ik zéker voor Daan kiezen! Wij vonden Jason ook een heel mooie naam, maar het klonk veel te Engels bij onze Hollandse achternaam. Ik weet niet wat jullie achternaam is, maar als ik Jayden en Daan zeg bij onze Hollandse achternaam, dan klinkt Daan er veel beter bij!
wat een verschillende namen jayden is veel mooier maar wel erg populair jayson miss iets daan is zo simpel en ook te poulair vind ik maar als jayden jull;ie eerste keus is doen
Ik ga ook voor Daan! Oh ben wel nieuwsgierig wat het uiteindelijk wordt hahaha laat je het nog weten Succes nog even, wie weet als hij geboren is weet je het ineens zeker wat ZIJN naam is!
Nu we volop Daan zeggen de laatste 3 dagen voelt het erg goed!Ik had al wel al een mutsje met de andere naam en een sticker. Maar daar moet ik het natuurlijk niet voor doen! Zijn maar spullen. Spannend hij kan elk moment komen, we hebben er zo'n zin in!!!
Jullie moeten kiezen voor de naam die goed voelt! Voor de spullen moet je het inderdaad niet doen. Mocht je voor Daan kiezen, er wordt vast nog wel een Jayden geboren waaraan je de spullen cadeau kunt geven. Jayden is toch een veelgegeven naam. Succes met kiezen en alvast een voorspoedige bevalling gewenst!! Ik ben erg benieuwd waar de keuze uiteindelijk op valt.
Spannend hoor! Mijn voorkeur gaat uit naar Daan. Ik vind Jayden een naam die momenteel (te) vaak voorkomt. Daan komt ook vaker voor, maar Jayden nog vaker volgens mij. Ben benieuwd wat het uiteindelijk is geworden! Succes!
ik zou denk ik ook kiezen voor daan. maar wat je man zegt je kan het ook beslissen als de kleine geboren is of het een daan of een jayden is. succes met kiezen als je je gevoel volgt komt het goed meid
DAAN, hou niet van namen als Jayden etc. Vind Daan gewoon lekker hollands, simpel, stoer en toch lief.