Dinsdag 9 juni 09 ben ik bevallen van onze prachtige zoon, Jayden Phoenix Khan. Hoewel de bevalling vreselijk heftig was, zijn we inmiddels een week verder en gaat het supergoed met hem. Liefs
Jeeeeeh Kroepie Gefeliciteerd!!! Waar kan ik je bevallingsverhaal vinden? Hoever ben je uiteindelijk overtijd gegaan? Fijn dat het nu goed gaat! Liefs
Hierbij mijn bevallingsverhaal! Ik ben uiteindelijk met 41 weken en 4 dagen ingeleid. Bevallingsverhaal: Dinsdagochtend waren we rond 10 uur in het ziekenhuis. Ze zaten al op ons te wachten hahahaa... Ben aan de ctg gekomen en met de kleine man was alles goed. Mijn bloeddruk was prima, mijn hart gin alleen ontzettend te keer. 130 p/m. Dat was de laatste weken al zo en de verpleegkundige vond 't maar vreemd dat daar niet naar gekeken is. Toen is de verloskundige gekomen en heeft gevoeld of mijn ontsluiting nog verder was gegaan, wat niet het geval was. Ze heeft de vliezen gebroken rond 11 uur, ZONDVLOED, en toen de benodigde apparatuur aangesloten. Vanaf half 12 had ik ww rond de 4 minuten. Deze waren nog goed op te vangen, dus ik was hoopvol dat het deze keer niet zo heftig zou gaan als bij mijn dochter. Om half 3 had ik ongeveer 3 of 4 cm ontsluiting en de beeb daalde goed in. Ze reageerden alsof het fantastisch nieuws was, maar ik voelde de bui al hangen. Zo lang gedaan over 2 cm?? oh man. Rond 5 uur waren de ww zo heftig dat ik heb gevraagd om pijnmedicatie, een prik in mijn been (ruggeprik wilde ik absoluut niet) Ik had toen 5 cm ontsluiting. De ww waren erg lastig op te vangen. Ik heb het staand geprobeerd, maar mijn benen wilden niet meer, dus toen ben ik gaan liggen op mijn zij. Manlief heeft elke wee heel lief mijn rug gemasseerd. De prik heeft echter niet geholpen. Rond 6 uur kwam de verloskundige weer en toen had ik 7 cm ontsluiting. Ik geloofde haar niet, want bij elke wee had ik al ontzettende persdrang. Maar ze ging weer weg. Na 2 ww heb ik manlief bevolen om op de knop te drukken, want ik moest persen. Toen kwamen ze weer, gevoeld, volledige ontsluiting. Ze heeft nog een echo gemaakt om te kijken hoe de beeb lag, dus daar lag ik op mijn rug. VRESELIJK! Nog een gyn erbij gevraagd en toen mocht ik eindelijk gaan persen. De mutsen hadden alleen het infuus niet uitgezet, dus mijn persww gingen af en aan... geen pauze. Op een gegeven moment moest ik 2 of 3 ww gaan wegpuffen... tot ze in de gaten kregen dat het infuus nog liep!! Uiteindelijk was Jayden er om 10 voor 7! Niet ingescheurd, alleen een kleine hechting inwendig... ik blij!!! Toen gehecht, gedouched en naar de kamer waar de grote zus en de grootouders al ongeduldig stonden te wachten Helaas ging de bv in het ziekenhuis dus niet goed, tot de nachtzuster kwam. Onze kraamhulp is echter fantastisch en nu gaat het goed. Update 16 juni: Het gaat inmiddels helemaal goed met de bv, dus blijdschap alom hier!
het is gelukkig toch snel gegaan! Mooi geschreven kroepie. Geniet ervan. Trouwens heel fijn dat de bv nu goed loopt. Ik loop helaas nog steeds te hanissen.