Hallo wij zijn uit onze baby naam gekomen voor onze zoon Jayden maar welke 2e naam past daar nou bij wie wil mij aub helpen vind het zo moeilijk ik hoop op jullie reacties liefs mirella
Ik kan zo niet iets bedenken, maar ik zou het zeker in de engelse hoek zoeken. Jayden Kees is ook zo wat... Alhoewel ik bv Jayden Jordan wel mooi vind...komt net nog even binnen. Wellicht even kijken op een babynamen site?
Zo goed als alle Jaydens die ik ken hebben inderdaad een broertje genaamd Delano/Dylano (of Damien). Dus mensen die van dit soort namen houden vinden dit blijkbaar mooi bij elkaar passen. Ik zou in ieder geval niet voor een hele degelijke, Nederlandse, tweede naam gaan want dat vind ik er niet bij passen.
Jayden Christiano Jayden Jay Jayden Devon Jayden Delano Jayden Jordan Jayden Devi Jayden Damian Jayden Xav jeetje wat moeilijk, de meeste namen zijn al genoemd.. maar wilde ze er toch even bij zetten!
Jayden Diego Jayden Mitchel Jayden Dani Jayden Keano Jayden Leroy Jayden Quincy Jayden Matthew Jayden Joshua Jayden David Jayden Chrisopher Jayden Alexander
Ik vind persoonlijk een dubbele J wel heel leuk als voorletters... Jayden Jay Jayden Jim Jayden Joey Jayden Josh Jayden Jeremy Jayden Joshua
Moeilijk he! Wij waren al heel snel uit de naam "Joah" voor onze zoon, maar wilden perse een tweede naam, ook met een J, zodat zijn initialen J.J. zijn. Klinkt zo lekker stoer Uiteindelijk zijn wij uitgekomen op "Jae" ipv Jay, omdat ik dat grafisch mooier vond staan Anyway, Joah Jae dus. Nog steeds fan! Persoonlijk vind ik het fijner klinker, als de tweede naam niet dezelfde lettergrepen heeft als de eerste. Maar dat is smaakgevoelig Jayden Jeremiah klinkt ook tof