Jaydienne's 1e tand

Discussion in 'Baby en dreumes' started by josianne, Nov 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. OOh dames ik ben zo blij moest dit met jullie delen natuurlijk :)

Jaydienne eet al een paar dgn heel slecht ben vandaag met haar naar de arts geweest en na een uitvoerige controle vertelde zij mij dat ze jaydienne haar 1e tand doorkomt. Ik dacht dat dit niet zo vroeg kon maar blijkbaar wel.

Kan niet wachten op wat nog meer zal komen. Ben zo blij en dat zonder een huilbui of koorts.

:oops:

2. toet

toet Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,802
    0
    0
    Zo das vroeg zeg!

Maar wel gefeliciteerd met haar eerste tandje!

Groetjes,

3. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

Nov 20, 2005
    1,733
    0
    0
    Belgie
    Ja dat is inderdaad snel ! Rhune is net 10 maanden en zijn eerste twee tandjes komen nu pas door (wel gelijktijdig) en met heel veel wenen en zeuren...

Grtz x Sylvie

4. Ik hoop dat het zo blijft natuurlijk dat ze geen extreme huilbui krijgt enzo of koorts. maar het is inderdaad vroeg.

:)

5. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

Nov 20, 2005
    1,733
    0
    0
    Belgie
    Bij Rhune was het vooral voordien en echt slapeloze nachten dus denk wel dat je gerust mag zijn.

6. Jeetje jaydienne slaapt tot nu toe lekker door,als ik haar niet wakker maak wordt ze pas rond een uur of elf wakker en niet eerder.

Wat mij alleen wat minder blij maakt is dat ze weinig tot nix eet.Gelukkig drinkt ze wel voldoende.

:(

7. patje

patje Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,923
    0
    0
    overijssel
    Hier heeft onze dame ook al 2 keer een tandje door gekregen met vreselijke huilbuien en niet willen slapen, en je raad het nooit, ze zijn allebei weer weg! ( met 1 1/2 mnd en 4 mnd)
    Ik heb zelf ook 2 keer een tand 2 keer gewisseld dus ik denk dat femke hetzelfde heeft gehad.
    Ik hoop niet op nog meer vals alarm want weer 3 weken niet slapen trek in niet meer. ( de laatste was nog op de plek waar een kies zat ook)
    Ik hoop voor jou dat het een tandje is die blijft!

8. paprika

paprika Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    1,164
    0
    0
    Rotterdam
    Wat bedoel je? Ze drinkt toch alleen nog maar melk? Of geef je haar ook water of zo? Ff benieuwd ;) . Je hebt idd mazzel hoor, hier al dik twee weken rode konen, huilen, minder drinken en minder slapen.

9. Sorry het is gewoon drinken, :oops: Ik geef haar ook wel water nu mag ik haar een beetje olvaritsap geven van de huisarts deze drinkt ze gelukkig wel. Vandaag op de KDV heeft ze 130 cc op dus ik ben al blij :)

Share This Page