Renske weigert elk eten en drinken en al vanaf 10 uur vanmorgen,nou krijg ik de huisartsenpost niet te pakken.Dus weet iemand wanneer ik alarm moet slaan of is dit normaal bij 6 maanden?
zolang ze voldoende plast en poept, is er geen groot alarm, en idd blijven proberen. Rik heeft ook een tijdje geleden zijn eten gewijgerd, maar plaste en poepte voldoende en na 2 dagen at hij weer gewoon. succes, en voor de zekerheid de huisartsenpost bellen hoor
Ik hoop dat je ze snel te pakken krijgt. Ik sluit me aan bij als ze nog goed plas en peopt is het goed. Zodra ze hangerig en suffig word zou ik helemaal doorgaan met bellen. Ik vind het zo ie zo schndalig dat je ze niet te pakken krijgt
Hier vandaag precies hetzelfde. Nou schijnt er een buikvirus onder de kleintjes te heersen. Ik hou het goed in de gaten maar Olivier wil ook al sinds gisteravond niks eten of drinken. Hij is nog erg levendig en vrolijk dus ik maak me er niet heel druk om.
hehe eindelijk iemand aan de lijn gehad.....idd zolang ze plast is het goed.....ze heeft net van die zure poep gehad,dus denk ook aan tandjes ,ze heeft nu 39 koorts,en pas 60 cc gedronken.Ze is wel wat slomer,maar ja dat komt denk ik van de koorts.Even goed in de gaten houden.....Ben in elk geval iets geruster,bedankt dames.
ja goe late drinken,als ze wat zweet even omkleden,zorgen dat ze niet te warm word en niet teveel afkoelt....ik zou haar gewoon in een warme ruimte ee in bdje stoppen als zemorgen nog zo'n last heeft,maar drinken is een must!thee mag ze ook
Volgens mij hoef je nog geen groot alarm te slaan. Misschien voelt ze zich niet zo lekker en heeft ze gewoon geen zin in eten en drinken. Als jij misselijk bent eet en drink je ook niet.
Sorry, had niet gezien dat het een berichtje van gisteren was. Fijn dat je de huisartsenpost te pakken hebt gekregen en weer wat geruster bent! Een ziek kindje is niet fijn!
nou gisteravond toch naar de huisartsen post geweest,ze zat tegen uitdroging aan Gelukkig is het niet zo ernstig,dat ze opgenomen hoeft te worden.We geven haar nu ors,tegen het uitdrogen.En blijven de fles maar aanbieden.vanmorgen heeft ze gelukkig wel 120 ml gedronken,daar doet ze dan wel lang over maar we gaan de goede kant op!.
valentijn heeft dat een weke of 3 geleden ook gehad, hij wou een dag of 4 amper eten of drinken... ben toen ook bij ha geweest, zolang ze plassen en poepen is er niks aan de hand tenzij de plas er wat bruinig gaat uitzien... tis heel vermoeiend, ik weet t ! succes!
wij hebben het hier ook gehad vorige week.....beetje spugen een week slecht drinken (dronk wel maar veel minder) 1 dag koorts en vieze luiers een week later bleek hij drie tanden erbij te hebben gelukkig eet hij wel weer goed Gelukkig dat jouw meisje weer wat drinkt.....wil ze die ors trouwens wel die kreeg ik bij mijn oudste bijna niet naar binnen als baby
Nee ze wil die ors niet,maar omdat ze echter maar tussen de 180 en 290 ml per dag drinkt,spuiten wij het met een spuitje achter in de keel.