Erg onzeker zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door angilla, 4 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Hallo allemaal.

Ik ben er sinds gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben.Ik ben alleen de hele tijd bang en erg onzeker met alles wat ik voel.Ik lees overal dat het helemaal normaal is alleen voelt het voor mij nog niet helemaal zo.Ik heb zo nu en dan wat last van krampjes en ben hier en daar erg misselijk (vooral als ik gegeten heb).Verder heb ik nergens last van.Ja ben in de middag erg moe.

Ik ben wel erg blij maar alles lijkt zo onwerkelijk.Moet het nog wel effe bezinken.En me moeder en zus zijn zo blij voor me.Ben namelijk ook net 3 weken geleden weer tante geworden van een jongen.Dus nu kan ik van me zus iets lenen dat je over een paar weken het hartje zelf kan horen.

2. mamaFiona

mamaFiona Fanatiek lid

7 nov 2008
    1.155
    0
    0
    Noord-holland
    Gefeliciteerd!

3. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    gefeli en je hebt alle reden om te genieten meid!

4. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Dank je.Ik wil het proberen alleen telkens als ik naar de wc moet ben ik bang omdat ik krapjes heb.Verder ben ik wel blij en jeukt alles wat ik zie.Heb namelijk al hele mooie buik banden gezien en kamertjes enzo. Maar ik wil toch effe wachten met de eerste echo

5. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    kan het me nog goed heugen ik had dat ook maar heb er spijt van dat ik in hwet begin niet meer heb genoten!

6. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Dat geloof ik graag ja.En ik vind het ook wel jammer hoor dat ik de hele tijd in onzekerheid leef.Maar aan de andere kant heeft het ook wel wat.Me moeder gevoelens beginnen nu al dan

7. ducatigirl

24 aug 2008
    38
    0
    0
    Eerst en vooral proficiat, probeer er echt maar van te genieten!
    Maar begrijp je twijfels of onzekerheid, had dit namelijk ook, en met momenten nog steeds :-s....
    Ik dacht ook steeds dat iets niet normaal was, heb gewoon mn eerste echo afgewacht met 7 weken en alles was goed!
    Ik was heel nerveus in wachtzaal, maar eenmaal ik op de tafel lag, wist ik gewoon dat het goed ging zijn, raar hoor...
    Moet nu zaterdag terug voor echo van 12 weken en moet zeggen, ben wel opnieuw wat nerveus, maar is wrschlijk normaal..
    Veel succes en denk maar positief!
    Grtjes x

8. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    gefeliciteerd meid!

9. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

10. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    Ga lekker van je zwangerschap genieten :)

11. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    is heel normaal!ik ben zwanger van de tweede en dacht altijd als ik ooit weer zwanger word ga ik me niet zo druk maken en genieten...
    jahoor weet het pas sinds een paar dagen en zit nu alweer allemaal erge dingen te denken!

12. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Ben blij te horen dat ik niet de enige ben en dat een normaal iets is.Ik begin er wel wat rustiger om te worden als ik dit allemaal lees.

13. heidi1986

heidi1986 Lid

25 dec 2007
    46
    0
    0
    gefeliciteerd meid :D

14. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    als je niet ongesteld bent geworden en positief test heb je 90%kans dat het goed gaat en 10% niet daar hou ik me maar aan vast!

15. angilla

angilla Bekend lid

16 mei 2008
    554
    0
    0
    asperen
    Ik kan alleen maar hopen dat alles goed gaat en als het fout gaat kan je er ook niks aan doen

16. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    dan is het al fout vanaf het begin.

bij de eerste vertelde de verloskundige dat het iets te maken heeft met sperma en eitje wat niet goed matcht vandaar dat bijvoorbeeld sommige vrouwen heel veel miskramen krijgen en anderen niet. dat doet de natuur. raar he!

in mijn omgeving is het helaas al vaak voorgekomen dus ben wel een beetje bang...

17. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!

18. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ik weet sinds 30 dec dat ik zwanger ben, had er deze ronde niet meer op gerekend, maar dus toch.
    Ik ben ook mega onzeker omdat ik gedurende de dag meerder momenten heb dat ik me buik aardig voel, links, recht, steken, maar ook zeuren, (de bewuste ik voel me ongesteld worden waar ik al het een en ander over gelezen heb )
    Gek wordt ik ervan!
    Probeer mezelf te overtuigen dat het hoort, want dat zegt iedereen..
    maja dat is dan makkelijker gezegd dan gedaan.
    Laten we er maar het beste van hopen!
    Groetjes!

19. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    dat heb ik juist niet had ik bij mijn eerste wel heel erg raar he!

heb nog iets raars: een beetje metaal/ijzersmaak in mn mond...heb ik niet eerder gehad.

nog een vraag: weet iemand hoe dat nou zit met innesteling krijg je toch niet altijd zon bloeding?

20. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Ik heb in ieder geval geen bloeding (je) gehad hoor, tijdens de innesteling.
    ik ben toch echt zwanger, dus ik denk dat dat echt niet altijd zo hoeft te zijn.

Deel Deze Pagina