hallo allemaal, vanacht is enna van ons februari 2009 topic bevallen van een dochter genaamd Katie. al de derder februari mama, wat gaat het snel. bij deze erg gefeliciteerd en geneit er lekker van.
Enna en Rob Gefeliciteerd met jullie dochter Een kerst kindje, ben benieuwd hoe het nu met jullie gaat? Geniet er van Martine
Enna en Rob, van harte met de geboorte van Katie Hele byzondere kerst zo voor jullie Geniet van die kleine meid
Iedereen bedankt voor de vele felecitaties Het was inderdaad een hele grote kerst verrassing, uiteindelijk is ze geboren op 24 dec om 23.34 na 31 weken en 4 dagen ruim 2 maanden te vroeg dus. Ze is 40 cm en 1614 gram en is een sterke baby alles ziet er erg goed uit. Met moeders gaat het ook goed wel zwaar zo'n spoed keizersnede. Het was zeer onverwachts zeker omdat we nog zo lang moesten om half 11 verloor ze wat vocht en een paar minuten later braken de vliezen en was de navelstreng direct al te zien. Dit gelijk doorgegeven aan de verloskundige die inmiddels al onderweg was en zij heeft alles opgetrommeld. Dus met de ambu naar het ziekenhuis en daar stond de OK al klaar Doordat er iets mis was gegaan met het catether werd een nodige keizersnee ineens erg spoed en nog geen 2 minuten dat we de ok in kwamen hoorden we het gelukzalige geluid van Katie. Een echte kerst verrassing ! Al met al weinig tijd gehad om het allemaal mee te maken we vinden het nog steeds raar dat we nu al papa en mama zijn. Groetjes en zodra mams het ziekenhuis uit is zal ze jullie wel bijpraten. Een hele trotse Papa
Enna en Rob Van harte met jullie dochter Katie. Geniet er lekker van en hoop dat jullie snel gezond naar huis mogen. Febr mama Maatje
Van harte gefeliciteerd meid. Even geschrokken van alles wat er is gebeurd, maar hoop dat je volop aan het genieten bent. Zodra je weer op de been bent, kom ik snel kijken naar m`n bijna kleine buurmeisje. Groetjes
Enna en Rob, Gefeliciteerd met jullie dochter KATIE! Is wel heel snel gegaan he? Duurt nog wel een paar dagen voordat je gaat beseffen dat je al papa en mama bent Liefs, Uk
Lisanne en Rob, gefeliciteerd met jullie dochter KATIE. Wat een rappe bevalling zo te lezen en zo onverwacht. Sterkte en ik hoop dat jullie weer snel naar huis mogen. Liefs Mieke
Enna en Rob, Van harte met jullie meisje Katie. Ondanks alle toeters en bellen die bij een vroeggeboorte horen, hoop ik dat jullie kunnen genieten van deze bijzondere periode. Groetjes, Ellen
Enna en Rob, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Katie. Dat waren even spannende uren als ik het zo lees. Fijn dat Katie zo sterk is en ze het goed doet.... Heel veel geluk samen Liefs Daffie