hallo dames, ik heb goed nieuws: Kari is in de nacht van 11 op 12 november bevallen van een gezonde dochter van 3350 gram! Kari mag zelf de naam onthullen . De bevalling duurde een halve eeuw en het is uiteindelijk een keizersnede geworden en Kari moet nog een paar dagen in het ziekenhuis blijven maar met de baby gaat het heel erg goed schrijft ze! Ze zal binnenkort zelf alle avonturen wel komen vertellen, maar ze smste of ik jullie vast op de hoogte wilde stellen. liefs, loopy
nou helemaal onwijsgefeliciteerd kari! mijn eerste bevalling eindigde na 32/36 uur in tien cm ontsluiting en toen ook de operatiekamer..
Superrrr Kari gefeliciteerd! Wat vliegt de tijd..ik weet nog dat we samen zwanger probeerde te raken en nu ben je alweer bevallen en ik alweer 6 maanden zwanger! Geniet van je kleine meid. irisje
Hallo dames! Hier ben ik weer, maar nog niet helemaal hoor! Pfff......... De details bespaar ik jullie, komt later wel. Mijn meisje heet Lily Carmèl, en het is een heel lief klein poppetje. Ik zal later wat foto's in mijn album plaatsen. Loopy bedankt! Kari
Hallo dames! Hier ben ik weer, maar nog niet helemaal hoor! Pfff......... De details bespaar ik jullie, komt later wel. Mijn meisje heet Lily Carmèl en het is een heel lief klein poppetje. Ik zal later wat foto's in mijn album plaatsen. Loopy bedankt! Kari