Afgelopen zaterdagnacht ben ik bevallen van onze zoon Luca! Hij is 6 weken te vroeg dus ligt op het moment nog in het ziekenhuis, op de neonafdeling. Gelukkig was zijn gewicht super, 3160 gram! En dat voor 34 weken en 2 dagen! Hij doet het super, houdt zichzelf goed op temperatuur en mocht vandaag van de monitor af (hart, adem en zuurstof registratie) omdat het zo goed ging! Hij krijgt alleen fototherapie omdat hij erg geel is aangezien zijn levertje nog niet helemaal rijp is. Op het moment lijkt ie op een sinaasappel maar dat komt ook helemaal goed zei de kinderarts We zijn supergelukkig en hopen dat ie snel naar huis mag, ontzettend raar om met lege buik en zonder kindje het zkhs te verlaten (ik ben alweer thuis) Ook is het ontzettend emotioneel, ben de hele tijd aan het huilen van geluk en van verdriet dat hij daar moet blijven. (de hormonen spelen vast ook mee ) verder voel ik me superfit, ben alweer aan het rondsjouwen, autorijden, etc. Ik zal morgen even een bevallingsverslagje typen!
Oh wat een lekker ventje smelt smelt.... Hartelijk Gefeliciteerd met jullie zoon...hopenlijk mag hij snel na huis zodat je lekker van je kraamtijd kan gaan genieten liefs liselotje
Aaaaaaaahhhh wat een kanjer! Gefeliciteerd hoor! Hoe komt het dat hij zo vroeg geboren is? Gewoon spontaan? Of had je complicaties? Gewoon benieuwd
Wat een mooie kerel.. Gefeliciteerd. Maar doe je wel rustig aan.. niet teveel willen hoor! En dat gewicht is zekers netjes (as was 3275 gr bij 37,6 wkn).. dat is super
proficiat met de geboorte van jullie zoontje. En 25 juni is een prachtige datum hoor, ben dan ook jarig
Wat een mooi mannetje zeg!!! Geniet lekker van hem, en van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie zoon!!!!
Senna, dus toch!!!!! Echt van harte gefeliciteerd, super hoor! Hopelijk kun je lekker genieten van je kraamtijd! XXX