Jaymz

Discussie in 'Babynamen' gestart door Ann Lee, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

DJ Jaymz in da house!

Ieder zijn ding, maar ik vind het ook niet mooi. Ook ik geef de voorkeur aan James.

2. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

:d :d

3. misa

misa Niet meer actief

Ik vind het een vreselijke spelwijze, voelt erg verzonnen. James, leuk!

4. Verschrikkelijk... sorry!

5. Noah04

Noah04 Actief lid

9 mei 2014
    354
    0
    0
    Amen.
    En - ik gooi hem er maar weet eens in - wat is dat toch dat ouders hun D drang naar zogenaamd hip zijn en anders dan anders dien belangrijker vinden dan het 'recht' van hun kind op een normale naam (smaken verschillen daar gelaten)?

En stiekem ben ik soms ook wel benieuwd maar de persoon achter de keuze voor een specifieke naam.

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Vreselijk, sorry! Ik wist ook niet hoe ik het moet uitspreken. Ik had er qua uitspraak Jeimz van gemaakt...

7. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Alles went hoor, wij zijn ook gewend aan aparte namen uit onze omgeving die we eerst heel gek vonden.
    Hetvenige wat mij lastig lijkt is dat hij dan altijd zijn naam moet spellen/ uitleggen.

8. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Niet mijn ding. James is een prachtige naam, maar die spelling... Ik zou het uitspreken als Djaj-em-zee.

Zelf heb ik mijn hele leven al mijn voor- en achternaam moeten spellen, wat ik best irritant vind. Iets om bij stil te staan :)

9. miracle150

16 jun 2014
    39
    0
    0
    De zorg
    NH
    Sorry,
    Maar ik vind het ook totaal geen mooie schrijfwijze.
    James is een mooie naam,.maar met jullie schrijfwijze valt dit helemaal in het niets. Moest zelfs eerst drie keer lezen om te zien dat het om de uitspraak James gaat.

10. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk en stoer. En vooral geen twijfel wat betreft de spelling hoor. Mijn twee dochters hebben niet de meest bijzondere namen, maar ook die worden vaak verkeerd geschreven, dus ze zullen hem toch ook moeten spellen. :D

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ik vind het wel een stoere naam.
    Maaarr nu komt het.

bij een blanke baby met blauwe ogen en blonde haren. Kan deze naam gewoon niet. Dat hoort een james te zijn.

Bij een half bloedje jazeker kan je die jaymz noemen.
    100%

hoeveel dshawn jaylano jaylyano laquisha tasheeka lopen er rond.
    dan vind ik jaymz wel stoer ja.

hier ook een halfbloedje. Jolisa lyana. Hoevaak mensen haar naam verkeerd uitspreken pff . Jo lisa in plaats van djo

Deel Deze Pagina