DJ Jaymz in da house! Ieder zijn ding, maar ik vind het ook niet mooi. Ook ik geef de voorkeur aan James.
Amen. En - ik gooi hem er maar weet eens in - wat is dat toch dat ouders hun D drang naar zogenaamd hip zijn en anders dan anders dien belangrijker vinden dan het 'recht' van hun kind op een normale naam (smaken verschillen daar gelaten)? En stiekem ben ik soms ook wel benieuwd maar de persoon achter de keuze voor een specifieke naam.
Vreselijk, sorry! Ik wist ook niet hoe ik het moet uitspreken. Ik had er qua uitspraak Jeimz van gemaakt...
Alles went hoor, wij zijn ook gewend aan aparte namen uit onze omgeving die we eerst heel gek vonden. Hetvenige wat mij lastig lijkt is dat hij dan altijd zijn naam moet spellen/ uitleggen.
Niet mijn ding. James is een prachtige naam, maar die spelling... Ik zou het uitspreken als Djaj-em-zee. Zelf heb ik mijn hele leven al mijn voor- en achternaam moeten spellen, wat ik best irritant vind. Iets om bij stil te staan
Sorry, Maar ik vind het ook totaal geen mooie schrijfwijze. James is een mooie naam,.maar met jullie schrijfwijze valt dit helemaal in het niets. Moest zelfs eerst drie keer lezen om te zien dat het om de uitspraak James gaat.
Leuk en stoer. En vooral geen twijfel wat betreft de spelling hoor. Mijn twee dochters hebben niet de meest bijzondere namen, maar ook die worden vaak verkeerd geschreven, dus ze zullen hem toch ook moeten spellen.
Ik vind het wel een stoere naam. Maaarr nu komt het. bij een blanke baby met blauwe ogen en blonde haren. Kan deze naam gewoon niet. Dat hoort een james te zijn. Bij een half bloedje jazeker kan je die jaymz noemen. 100% hoeveel dshawn jaylano jaylyano laquisha tasheeka lopen er rond. dan vind ik jaymz wel stoer ja. hier ook een halfbloedje. Jolisa lyana. Hoevaak mensen haar naam verkeerd uitspreken pff . Jo lisa in plaats van djo