Vraagje slijm...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sanjor, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hoi meiden! (Ja sorry ben ik weer ;) )

Paar dagen geleden had ik een topic geopend omdat ik dacht dat ik me slijmprop had verloren. Maar denk niet dat dat het geval is geweest.

Zit met het volgende:
    Verlies al de hele zwangerschap veel afscheiding en sinds een paar weken delen van de slijmprop.
    Na de tweede strippoging afgelopen donderdag verlies is echt veel meer slijm. Ter grootte van spruitje ongeveer... En dat ongeveer 5 keer per dag.. Slijm is echt zeker een afscheiding. Is dik, zijn slierten en behoorlijk plakkerig en stug lijkt wel. Soms zit er een piep klein beetje oud bloed bij.

Nu heb ik dat dus al voor de derde dag.
    Heb al een weekje pijnlijke harde buiken en ongi kramp.

Is dat slijm normaal? Heeft iemand dit gehad? Wil hier niet direct de vk voor bellen.. Heb het namelijk niet bij de eerste gehad.

2. Najatt

Najatt Actief lid

8 nov 2012
    334
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook gehad na het strippen. Maar het had helaas weinig effect gehad bij mij, want ben uit eindelijk toch nog ingeleid met 41 weken.

3. Lotjeee

Lotjeee Actief lid

6 dec 2012
    170
    0
    0
    Ik zou even bellen. Kan nooit kwaad toch?

4. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Na het strippen had ik ook veel slijm en vocht verlies. Verloor ook delen van de prop. De vk had me gewaarschuwd dat je na het strippen door de gel die ze gebruikt ook veel slijm/afscheiding kan verliezen. Maar als je het echt niet berouwt idd even bellen!

Deel Deze Pagina