Legoworld

Discussie in 'De lounge' gestart door shahrazed, 10 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit jaar willen we graag met de kinderen naar Legoworld. Is iemand hier eerder geweest. Dan hoor ik graag tips en trucs!
    Verder vraag ik me af welke dag het minst druk is? En of je ergens een buggy kunt laten bewaren?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Mijn man is een paar jaar geleden met de kids geweest en gaat dit jaar weer, omdat zijn zoon zich geplaatst heeft voor de nederlandse kampioenschappen legobouwen :) Die finale is op zaterdag, maar of dat dan ook de drukste dag wordt? Zondag is voor veel mensen een lege dag natuurlijk, dus mogelijk wordt het dan nog wel veel drukker.
    Kun je niet even bellen en kijken of nu al een duidelijk verschil te zien is in welke dag drukker gaat worden?

Van mijn man heb ik begrepen dat je echt over de koppen kunt lopen, zo druk is het. Mocht je een draagdoek hebben, dan denk ik dat het verstandig is om die mee te nemen en niet met de buggy te gaan.

3. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou sterker nog; ik ga mijn baby helemaal niet meenemen. Vind dat echt zonde want er is niks aan voor hem. Voor mijn dochter neem ik wel een buggy mee. Niet om daar rond te lopen, maar voor de terugweg. Want dan zal ze wel moe zijn. Maar aangezien ik die binnen niet nodig heb, zou het fijn zijn als ik die daar ergens kan achterlaten.

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Bergschoenen aantrekken in ieder geval

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zal vanavond eens vragen of er een garderobe was. Maar een draagdoek of drager, (evt lenen), is ws geen slecht idee, (met 2 jaar kan dat nog zat! :) ), want mijn man heeft een paar jaar terug behoorlijk lopen sjouwen, ('t is ook echt groooooot!), en dan voorkom je iig dat je haar steeds op je arm loopt te sjouwen...?

6. rums

rums Niet meer actief

Voorgaande jaren was elke dag uitverkocht dus volgensmij maakt het dan niet uit qua drukte.

7. koala28

koala28 Niet meer actief

Wij zijn vorig jaar op een donderdag geweest in de eerste week. Het was goed te doen qua drukte. Vorig jaar was er wel een garderobe maar aangezien het dit jaar in Jaarbeurs Utrecht is heb je daar sowieso garderobebalies.

8. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Elke dag is druk, bijna dagelijksis tbuitverkocht. Ervaring leert dat in zwolle de buggys gewoon mee naar binnen gingen en ook mee geleopen werd binnen. Daar was een garderobe maar geen stalling voor buggys. Hoe t inn utrecht is weet ik niet!

9. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Wij waren vorig jaar geweest in Zwolle en dit jaar gaan we weer. Zoon is Lego-verslaafd. We gingen sowieso vroeg heen, maar er was toen al een enorme rij om binnen te komen. Wij waren toen gewoon doordeweeks gegaan en volgens mij maakt het niet veel uit welke dag je gaat.

Deel Deze Pagina