Haha. Ik had nog een of andere kortingscode van Groupon. Gevolg; voor 2 personen een 3 gangen diner voor 5 😂 Smaakt dan op een of andere manier toch lekkerder he, terwijl alle andere mensen wss de volle mep betalen haha.
Mijn mobiel gaf het loodje, net geen 2 jaar oud geworden. De winkel gaf mij zo veel shoptegoed dat ik de allernieuwste gsm voor niks kon krijgen en nog hielt ik geld over waarvan ik een hele dure luvion babyfoon er ook nog eens bij kon nemen. Koste geen drol
Een schutting van 1 jaar oud voor 75 euro (1.80 x 7 panelen). Heppie de peppie, dat scheelt in de portemonnee. Ik wilde erg graag een schutting, we wonen in deze hoekwoning nu 1,5 jaar maar hadden nog geen schutting haha
beste aankoop een kralenspiraal van ikea op een rommelmarkt voor 1 euro en wat heeft ze er veel meel gespeeld, nog steeds trouwens.
Fiets voor mijn dochter, 2de hands via MP maar ziet er gloednieuw! 50 euro. Gloednieuwe Develab schoenen voor mijn dochter voor 20 euro. Hele doos K'nex voor 2 euro
Ik had twee jaar geleden een vrij laag bod uitgebracht op en duplo dierentuin met doos. De mevrouw ging ermee akkoord. Toen ik daaraan kwam zei ze dat ze nog meer duplo had. Allemaal keurig gesorteerd in de originele doos, zag eruit als nieuw. Ze had dan de grote dierentuin, met heel veel kleine aanvulsets, poppenhuis, treinbaan met extra rails, de grote boerderij met extra kleine aanvulsets, een restaurant, een getallentrein. Voor 50 euro mocht ik alles meenemen. Is de beste koop ooit geweest. Iedere verjaardag, sinterklaas, en kerst had ik een mooi cadeau voor mijn dochter. Ze speelt er nu nog mee en is nu 4 jaar.
Een lange winterjas in de uitverkoop. Was al lang op zoek naar een nieuwe winterjas (in de uitverkoop) voor op rokken en jurken, want mijn oude was echt te oud. Helemaal dun geworden. Maandje geleden vond ik er een van 260,- voor 75,-. Helemaal blij mee!
Voor zoon een handgemaakt steigerhout bed inclusief nachtkastje voor 100 Nieuwe kinderschoenen en merkkleding voor de kinderen via marktplaats. Woonaccessoires bij de Action, ik ben er gek op! De mooie spulletjes er tussen uit vissen en juist combineren en het ziet er ineens hartstikke duur uit. Mijn tweedehands moederfiets met 2 fietsstoeltjes van Yepp via Marktplaats voor maar 150.
Sorry maar dat vind ik geen meevaller maar gewoon aso! Als iemand een fout maakt dan zeg ik dat altijd gewoon!
Een Replay Luz Hyperflex! Dat is mijn favoriete spijkerbroek en die kost 159 euro. Maar omdat ze hem bij V&D ook verkochten ben ik op BVA (zo'n veilingsite) gaan speuren omdat ze daar alle restanten V&D-spul aanboden. Vond MIJN broek, in MIJN maat en heb de bieding gewonnen met 28 euro. Gratis verzenden. Was echt een heerlijke aankoop
-Op MP Een eikenbuffetkast inclusief verlichting 25,-, helemaal onze stijl, geem krasje/beschadiging en overal op mp rond de 200,- -Eiken tvkastje voor 15,- bij de kringloop, geen krasje niks. Hetzelfde kastje kost op mp 75,- -grote ovalen eiken eettafel met 4 stoelen, hele nette staat 50,- Meest recente aankoop is mijn smartwatch voor 25,- uit china, 2 weken op gewacht, maar hij doet alles wat ik wil en dat met mijn iphone. Zelfde smartwatch is via alie expres 99,-. Zelfs mijn zwager die gadgetfan is werd gek van de goede aankoop en hij is zo jaloers dat ik zelfs heb overwogen hem deze te geven, maar ik vind m zelf te mooi en de prijs is omhooggeschoten op die site.
3 pakken koffie bonen a 500 gr per stuk van het merk Jonas Brother voor 3.00 totaal Normaal zijn ze 6.95 per pak Was een prijsfoutje dus gelijk maar wat zakken besteld
Bij Groupon laatst hadden ze een fout gemaakt. Dmv een kortingscode in te vullen kreeg je ongeacht welk bedrag je besteedde 20 euro korting. Of te wel, ik heb een high tea voor 2 pers gescoord voor 5 euro ipv voor 25 haha. Komende zaterdag samen met een vriendinnetje heerlijk ff genieten. Ik wilde daarna natuurlijk nog veel meer goedkoop scoren maar helaas waren ze er achter gekomen en was de code uit de lucht haha
Vorige week stond op een facebook groepje een playmobil prinsessenkasteel samen met een playmobil zwembad te koop voor 25 euro! Meteen gekocht! Alleen het prinsessen kasteel wordt al markplaats al 100 euro voor geboden. Gelijk op zolder gezet. Onze jongste dochter krijgt hem voor haar verjaardag in augustus.
En totaal geen schuldgevoel? Ik zou dit niet kunnen... We hebben ooit pizza's besteld en bij het afhalen niet afgerekend. Beide partijen waren het vergeten. We kwamen thuis en ineens dacht ik "Huh, ik heb niet hoeven betalen". Eerst een beetje lachen en zo van eigen schuld dikke bult maar naarmate ik die pizza verder op at, des te meer mijn geweten begon te knagen aan me. We hebben rustig alles opgegeten en zijn daarna naar het restaurant gereden om alsnog te betalen.