Je allerbeste "koste-geen-drol-koopje" vd afgelopen tijd

Discussie in 'De lounge' gestart door Nora1983, 10 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    een kassa kan niet zomaar nageteld worden. Dat mag alleen zonder klanten, daarbij duurt dat vaak best lang. Het is vervelend voor ze maar het gebeurt. Ook andersom.

2. Kusho

Kusho Niet meer actief

Dat is nou gaaf en een echte deal! Soort van 'tussen kunst en kitsch' idee :p Even puur nieuwsgierigheid als dat mag: laat je stukken waarvan je denkt 'dat is wel wat' na aankoop taxeren? Of hoe bepaal je dat die ketting bv een waarde van rond de €120 heeft?

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Dit jurkje voor 1,50 😍

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,1 KB
      Weergaven:
      14
  4. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Ja oke. Maar voor 65€ laat je het wel 'even' na tellen toch?🙈

5. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+

Haha best x lekker hè 😀.. Ik had net als jij ook niets hezegd 😛, dus je bent niet de enige!

6. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    nee hoor! De klanten moeten weggestuurd worden en de kassas vaak afgesloten. Daarbij personeels kosten die opdat moment dus geen werk kunnen uitvoeren. Kost ook veel geld.
    Vaak word de afsluittijd na sluitingstijd niet doorbetaald ;)

wij trokken de kassa recht met fooienpot. Dus het was altijd een kwestie van jammer dan. (Het zou ergens anders natuurlijk gedaan kunnen worden. Maar aangezien die de zelfde handelingen vaak hebben lijkt het me sterk) en zoals ik al aangaf gebeurt het ook dat we te weinig teruggeven. Dan houd je dus over. Zo blijf je in evenwicht!

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Kent hier iemand de site Truus.nl nog? Net voordat die uit de lucht ging kon je daar voor een paar cent drogisterij spul kopen. Ik heb lang plezier gehad van mijn Ariël wasmiddel van een euro en de gratis tandpasta die je er dan bij kreeg. Ik heb wat afbesteld toen. Geloof dat de koerier zowat dagelijks aan de deur stond met een pakketje.

8. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Het strandbedje onlangs in Italië. Ik verwachte minimaal €10,- voor een bedje met parasol, maar niks was minder waar. €3,- per bedje! 😊 Dus de kinderen kregen ook een 'eigen' bed, waar ze uiteraard geen gebruik van hebben gemaakt 😐

9. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Wij hebben vorig jaar op de woonbeurs een nieuw bed gekocht. Was een aanbieding, moesten een aanbetaling doen. En duurde nog paar maanden voor het kwam.
    Toen het uiteindelijk geleverd werd hoefden we opeens 200 euro minder te betalen dan verwacht. Op deze factuur stond dat het bed nog goedkoper was op dan de beurs verteld was. Prima, een meevaller dus.
    En nee, ik heb dat niet gezegd. Het was een grote landelijke keten, en noem me dan maar egoistisch. Maar ik kijk naar mijn eigen portemmonnee, en het bed ligt er niet minder lekker om.;)

10. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Laatst bij de kringloop, was op zoek naar verkleedkleren en zag opeens een jurk hangen van pin-up couture.. Prachtig jurkje in jaren 50 stijl waar ik van houd.. Kosten 5 euro. Op internet gekeken, daar staan ze voor 125 :) nou, dan ben ik de hele dag in de 7e hemel!

11. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Oh supergaaf! <3

12. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Zusje had recent een leuke. Vond bij de Kringloop een zo goed als nieuw Nuna leaf stoeltje voor 5,-. Paar kleine vlekjes erop, zij thuis alles in de wasmachine gedaan en hem daarna doorverkocht. (Het is dat onze 3e nog niet in aantocht was, anders had ik hem overgenomen haha)

13. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Verschillende. Ik hou van rommelmarkten en kringloopwinkels en heb al een aantal hele goede kopen gedaan.

Onlangs ook een leuke koop van een prachtige rode jurk van McGregor. Die had ik bij de Wehkamp gezien voor 149 euro. Veel te duur vond ik, maar ik zat er al maanden naar te kijken. Uiteindelijk wilde ik de jurk toch maar gaan kopen van mijn eindejaarsuitkering. Maar bij het bestellen viel ik over die 5 euro verzendkosten bij de wehkamp. Koop je zo'n dure jurk, moet je nog verzendkosten betalen. Toen ben ik via internet gaan zoeken en vond ik dezelfde jurk ergens anders met 50% korting en zonder verzendkosten. Nog steeds een dure jurk, maar ik doe er vast heeeeel lang mee.

14. Masa

Masa Bekend lid

1 jul 2014
    574
    2
    18
    Oei dat had ik dan weer wel gezegd denk ik... Ik ben daar iets te netjes voor en weet hoe hard sommigen voor hun geld moeten werken.:)

15. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0

Ik heb zoiets vorig jaar ook gehad.

Ik had voor onze dochter vlak voor onze vakantie een compleet nieuwe garderobe gekocht bij een winkel via internet omdat ze ineens overal was uitgegroeid. Dat was alles bij elkaar best wel veel geld. Een paar weken later krijg ik datzelfde bedrag terug op mijn rekening gestort met als toelichting retourzending. Niet van de internetwinkel, maar van zo'n tussenpersoon. Ik heb er achteraan gemaild dat er volgens mij een fout was gemaakt en dat we niets retour hadden gezonden en waar ik het geld naar terug kon overmaken.
    Ik kreeg alleen maar terug dat ik geen openstaande rekeningen had en dat ik dus niets hoefde te betalen. Ik durf het geld ook niet naar die tussenpersoon over te maken, want dan is het kwijt. Het staat nu nog ergens op een spaarrekening voor het geval dat... Maar ik heb ondertussen nog een paar keer wat besteld en nog steeds niets gehoord..

16. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Ik heb het een keer gehad met een bekende internetwinkel. Had iets besteld en betaald. Netjes ontvangen. Dag er na kreeg ik weer een pakketje met precies zelfde product, maar ik had er maar één besteld en betaald. Gebeld en uitgelegd, ik moest het gewoon retour doen met een briefje erbij. Briefje erbij gedaan, opgestuurd, kreeg ik het volledige bedrag teruggestort op mn rekening. Toen vond ik t wel best. Moeten ze maar opletten hoor. Dus tja, nu een gratis product voor mij. Was iets tussen de 20 en 25 euro. Ik zeg er altijd wel wat van, maar bezig blijven, nee.

17. Masa

Masa Bekend lid

1 jul 2014
    574
    2
    18
    Wij wilde graag een grote foto van ons boven ons bed op hout. Mooie foto van ons huwelijk uitgekozen en deze zo gemaakt dat onze gezichten precies op 1 plank vallen ipv dat een van de planken ons gezicht door de helft snijdt zeg maar.

349 euro koste de bestelling maar ik kreeg 50% korting dus daar bofte we al mee dacht ik.

Toen kreeg ik de bestelling bleek er dus wel een scheiding tussen 2 planken precies door de ogen van mijn man te lopen. Opgebeld en we zouden een nieuwe krijgen de rekening hoefde ik niet te betalen want er zou een nieuwe komen met een ander factuurnummer. Toen kregen we de nieuwe waar de scheiding tussen de planken precies door mijn mond liep...

Zo pissig dat ik niet meer gebeld heb en ook nooit betaald heb (er zat geen factuur bij deze levering zoals ze aangaven aan de telefoon).

Dit is al 1,5 jaar terug nu en heb er nooit meer iets van gehoord. Online stond de status nog wel heel lang op "niet geleverd" dus volgens hun systeem is hier nooit iets afgeleverd. Heb het zo gelaten.

We hebben nu wel een boven ons bed hangen (die waarbij het door mijn ogen gaat) en de ander hangt boven de bank. Iedereen die bij ons binnen komt zegt altijd "wauw mooi zeg!" en dan moet ik op eenofandere manier altijd melden dat ik niet zo blij ben met die plank door mn mond haha en dan krijg ik "oh was me niet opgevallen maar nu je het zegt..." :p

Moet trouwens wel zeggen dat ik dit normaal eigenlijk niet doe maar dit een samenloop was van 2 keer iets afraffelen en alle mensen die ik gesproken heb waren niet heel klantvriendelijk en gaven het gevoel dat alles allemaal heel veel moeite en geld kostte en dat ze daar niet zo blij mee waren. Dus toen dacht ik stik maar.

18. zonnestraal21

Zoals je verder op kon lezen heb ik het gemeld. Maar ik blijf geen half uur discussiëren. Maar zelf doe je het ook dus ach

19. zonnestraal21

Oh zie nu je gewijzigd stukje :)

20. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Oh en bedenk met dat ik het een keer heb gehad met een iPod, jaren terug. Was net de nano uit (die dunne) en ik was aan het twijfelen tussen een classic of een nano. Toen zag ik op een webshop dat je hem kon laten graveren. Dus ik had hem klaargezet in mijn winkelmandje, verder niet doorgeklikt (ik stond wel ingelogd). Vervolgens zij mijn man, joh laten we nog even naar de MediaMarkt rijden, die hebben vaak zon sale bak. Nou daar vond ik een Classic goed afgeprijsd dus die meegenomen. Volgende dag gaat de deurbel, pakketje van iCentre. Maak hem open, zit die gegraveerde ipod erin! :O Kreeg het spaansbenauwd want ik dacht shit, dat word betalen he... Dus gebeld, zij nagekeken en er was geen bestelling van mij. Maar, hoe komt dat ding dan hier? Zij geen idee, maar zou een retourbox krijgen en dan kon ik hem opsturen en was er niets aan de hand. 4 weken later nog geen box. Weer gebeld. Weer zou ik die box krijgen. 2 weken later, nog geen box. Nog een belletje, hij was echt verstuurd. 2 weken later nog geen box. Toen dacht ik weet je wat, bekijk het maar. Heb meer dan mn best gedaan geloof ik zo. Nooit iets van gehoord, dus toen had ik er 2...

Deel Deze Pagina