Ben wel benieuwd wie er naast dit forum nog een andere "verslaving" heeft? Ik ben zelf gek op Marktplaats.... Ik verkoop oude kleding en dingen die overbodig in huis zijn om mn ander evrslaving te kunnen betalen. Ik spaar oude apotheek spulletjes die ik o.a. op marktplaats koop!
ik ben verslaafd aan.... dit forum... hyves.... t.v.kijken.... en voor mijn zwangerschap aan roken...maar nu niet meer!
ik ben verslaafd aan.... * zwangerschapspagina * mijn mooie meisje * hyves * en niet te vergeten shoppen liefs
Normaalgezien: poseren als fotomodel! Maar dat zal nu even niet meer zijn haha tenzij binnenkort met een mooi buikje! Momenteel dus zwangerschapspagina, en alles ivm zwangerschap en baby!
ik ben verslaafd aan het forum mijn prinsje mijn koning tv kijken wandelen met prinsje you tube shoppen
Gewoon fora.... Scrapbooking. Ik doe echt of het één of het ander. Veel anders doe ik niet..... Linda
Internetten Winkelen op internet (L) Koffie Vroegâh: sigaretjes, mis ze nog steeds Maar het enige waar ik echt niet zonder kan is mijn lieve man...