keuken van ikea?

Discussion in 'De lounge' started by djellybelly, Oct 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

wie van jullie heeft een keuken van ikea?
    goeie ervaringen of slechte?

2. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Nou toeval ik wilde dus precies hetzelfde weten.
    De prijzen vallen heel erg mee ! en ik heb een hele mooie gezien.
    Ik weet van een ex collega dat ze er een had en het was wel moeilijk in elkaar te monteren, dus ik zou hem wel in elkaar laten zetten :D

3. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Wij hadden er een in ons vorige huis en we waren er erg positief over. Alles was heel degelijk en de laatjes liepen soepel. Kastdeurtjes bleven goed recht hangen en hij was ook nog in elkaar te zetten zonder dat er een huwelijkscrisis op volgde (dat kun je ook niet van alle zelfbouwmeubelen zeggen)

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Wij!
    en zijn er erg tevreden over!

5. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hier ook een keuken van ikea !
    wij zijn er super tevreden over !
    als er iets beschadigt is bijv een deurtje of zo dan rijden we effe naar de ikea en halen we een nieuwe !
    ze hebben ook een mooi programma op internet waar op je eindeloos kan combineren , wij hebben veel plezier van het programa gehad !
    en een groot voordeel is dat je bij ikea van alles kan combineren !

ps check mijn album voor de keukenfoto's !

L.sybje

6. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Wij hebben ook een keuken van Ikea! Heel tevreden, wel de boel laten installeren want zij niet echt handig (wel met de ikea kasten maar zo'n keuken is toch een beetje teveel van het goeie). Ook alle apparatuur is helemaal top. Hij is er bij ons in februari ingezet (hadden wel wat problemen maar dat had niks met de keuken zelf te maken). Ze hebben ook superveel keus!

7. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    kan je de keuken door ikea dan ook laten plaatsen?
    Mijn schoonbroer heeft een simpele degelijke keuken van de ikea, en een nichtje van mij heeft echt een super mooie ikea keuken. Reden voor ons om die niet te nemen is dat wij het niet zelf kunnen. Maar als het dus gedaan kan worden gaan wij daar zeker wel kijken.

8. mussie

mussie Fanatiek lid

Jan 5, 2006
    2,000
    0
    0
    Noord-Holland
    Op naar Ikea dus :) :) :)
    Liefs, mussie

9. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ikea heeft contact met installatiebedrijfjes in jouw regio, die bellen je dan voor een afspraak als je bij Ikea aangeeft dat je het geinstalleerd wil hebben. De rekening van de installatie en afspraken gaan verder niet via Ikea, die regelen alleen dat eerste contact. Bij ons ging dat perfect, ze wilde het in 1 dag proberen, zijn toen om 7 uur 's ochtends begonnen en tot een uur of 9 's avonds door gegaan. Echt top!

10. djellybelly

als ik vragen mag hoeveel was je kwijt om het te laten plaatsen daar ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar hahahahahah

word toch ikea dus hahahahaha

11. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Kostte 1200 euro, je betaalt een vast bedrag per keukenkastje en nog wat andere dingen, dus als je echt een grote keuken neemt kost het misschien wel wat meer. Ze maken bij Ikea wel een proefberekening voor je!

12. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Edcht super goedkoop hoor ! voor 1200 euro kan je dus een leuke keuken kopen.

13. djellybelly

dus 1200 euro om het te laten instaleren?

14. LaDi

LaDi Fanatiek lid

1200 voor installatie inderdaad, keuken zelf was geloof ik ca. 3600, met inbouwoven, afwasmachine en koelkast. Ik probeer zo wel ff foto's in mijn album te zetten!

15. djellybelly

ja graag ben wel nieuwsgierig hahahaha wij hebben namelijk niet zon grote keuken hahahahahah

16. djellybelly

k heb al gespiekt in je album super mooie keuken man!
    die van ons word gewoon strak wit hahahahaha
    we gaan wel eens een berekening laten maken als we bij de ikea zijn :D
    we krijgen de sleutel pas 15 november dus duurd nog wel ff hahahahah

17. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Hij staat er in, wij hebben ook een beetje vreemde keuken, verlaagd en klein maar daardoor wel hoog en over de lengte ramen. Daarom hebben we dus steeds aan de zijkanten 2 keukenkastjes bovenop elkaar. Op de ene foto zit er nog geen deur op de koelkast, die was namelijk niet geleverd, paar weekjes later zat die er ook op. Wel belangrijk om te checken of je alles hebt als de keuken is afgeleverd :D.

18. LaDi

LaDi Fanatiek lid

19. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    al met al waren wij zo'n 4000 euro kwijt , met installeren !
    wij hebben er voor gekozen om de keuken te laten installeren omdat wanneer je het zelf doet en je iets kapot maakt je zelf opdraait voor de kosten .
    wanneer je de keuken laat installeren kun je dat op het bedrijf verhalen.

L.sybje

20. Female

Female Niet meer actief

Ik weet niet of jullie handig zijn en/ of handige mensen in de familie hebben, want dan kun je het prima zelf zetten hoor. Zowel mijn zwager als mijn schoonmoeder hebben zelf hun ikea keuken helemaal geplaatst... En ze zijn er erg blij mee!

Share This Page