de kleine zit bij mij echt nog steeds erg laag. alles is goed en ligt goed op schema alleen voelt het niet zo prettig aan dat de kleine laag ligt vooral als hij aan bewegen is. Ook moet de VK altijd laag het hartje zoeken. De baarmoeder groeit goed. Zijn er meerdere hier waar de kleine erg laag ligt? En kan het ook allemaal geen kwaad? het voelt ook niet echt fijn aan
Dat heb ik ook , ze zagen het op de 20 wkn echo , maar kon geen kwaad volgens hun en me vk. Het enige waar ik daardoor last van heb gekregen is mijn bekkenbodem en loop nu bij de fysio, de oefeningen helpen goed en heb er ook bijna geen last meer van .
pff dan hoop ik maar niet dat ik dat ook ga krijgen heb nu al af en toe last van mijn bekken Gelukkig dat de fysio bij je helpt
Volgens de vk zit 'die van mij' ook heel erg laag. Heb vaak last van mn schaambeen. Zij adviseerde om als ik er heel erg veel last van kreeg om een sjaal oid dergelijks onder mn buik te binden (stevigheid) of zo'n kuisheidsgordel... uhh... zo'n gordel voor onder je buik
ons kindje ligt ook erg laag, al in mijn bekken, steeds op mijn blaas, dat vind ik wel erg vervelend, moet steeds plassen, kleine beetjes en het doet dan gewoon pijn, net of ie mijn blaas vastpakt en erin knijpt, soms voel je ook echt het hoofdje op mijn blaas drukken.
die van mij ligt ook constant op de blaas zo vervelend vooral s'nachts kan er echt niet door slapen en doet idd pijn als je gewoon beetjes bent plassen idd alsof ie erin knijpt