Je baby meenemen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jucade, 30 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik zou Joey niet meenemen naar een dergelijk uitje... Ik neem hem eigenlijk overal mee naartoe, maar niet als iets gewoon niet leuk is voor een kleintje. Als ik geen oppas heb, dan gaat het over, mijn mannetje gaat voor. Ik geloof niet dat zo'n kleintje dat leuk vind, of laat ik het anders zeggen, ik denk niet dat het past bij RRR ;)

Verder wil ik Joey niet blootstellen aan sigarettenrook, en aan hele harde muziek, niet goed voor zijn trommelvliezen als je het mij vraagt :(

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ik ben in februari een middagje kindercarnaval gaan vieren met ons kleine manneke in de draagzak. Hij was toen 10 weken oud. De muziek stond niet keihard, maar wel harder dan als ik thuis een cd op zet. Echt superdruk is het bij het kindercarnaval ook niet. tja, het is een keuze.... ik vond het ook wel leuk om er even uit te zijn en de kleintjes van mijn vriendinnen plezier te zien hebben. Overigens heeft Nick heerlijk in de draagzak liggen slapen...

Karin

3. sim

sim Niet meer actief

ik zou dat nooit doen, veelste veel prikkels. ik vond de vrijmarkt op al te druk eigenlijk. overal was veel lawaai en ondanks dat elijah best wel tegen veel geluiden kan vond ik dit al te erg. sommige plekken hebben we vermeden omdat het ons al zeer aan de oren deed. ik voelde me erg ongemakkelijk en heb niks van die hele markt mee gekregen, en eenmaal thuis een lekker ontregeld kindje :(

4. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Nee echt niet!
    Ik zou dat dus echt nooit doen!
    Zou het gewoon zielig vinden voor Lieve.
    Vind het zeker zielig als het kindje nog maar 3 weekjes is,komt zoooveel op zon kleine af dan!
    Phoe!

5. MichellaV

MichellaV Lid

3 mei 2007
    8
    0
    0
    Zo iemand moeten ze opsluiten!

Sigarettenrook is héél slecht voor kinderen in verband met wiegendood!

Dit komt van de site van kind en gezin belgië :

Rookverbod in de kinderopvang

In de kinderopvang is het verboden te roken. Roken in aanwezigheid van kinderen schaadt hun en jouw gezondheid. Voor de jongste kinderen stijgt zelfs het risico op wiegendood. Ook roken vlak voordat de opvang aanvangt of tijdens de pauzes mag niet, want dan geef je de giftige stoffen door via je huid, je adem en je kleding. In de opvang mag ook geen rookgeur hangen.

Deel Deze Pagina