Je baby voele met 10 weken zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door priincess, 27 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Ben het hier helemaal mee eens!
    5 gram en dan al zo hard schoppen dat wij het voelen?
    Nee sorry, ik geloof er niet in.

Kriebels die je voor je zwangerschap niet had, dat kan kloppen.
    Die kriebels kunnen gewoon je darmen zijn...
    Mij overtuigd niemand iig, haha..

Maar ieder mag denken wat ie wil.. :-D

2. chanel20

chanel20 Lid

29 dec 2012
    39
    0
    0
    10 weken lijkt me wel heel sterk
    ik ben 27 weken en voel hem pas sinds 2 weken
    vanwege voorliggende placenta

maar 10 weken dat is nog zo kleinn

3. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    ja dames.. ik kan nks zeggen of jullie gelyk hebben of niet.
    k ben 14 weken 3 dage en voel t nog zelfde gekriebel.. t zou best kunnen dat de baby is. of miss wel de darmen.. :D

4. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Om dan even terug te komen op je vraag of dat gekriebel de baby zou kunnen zijn..
    Ik heb dat nooit als gekriebel ervaren, maar kan goed zijn dat andere vrouwen dat wel hebben.
    Bij mijn dochter voelde ik met 18 weken gewoon echt schopjes.
    Nu heb ik het pas 3x gevoeld en dat waren ook geen kriebels of plopjes, maar gewoon echt een kort schopje....

Weet niet of je er iets aan hebt.. Gewoon er van denken wat je wil ;)
    Genieten!

Fijne zwangerschap!

5. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    ik voel vanaf 10 weken echt wel gekriebel en dat zijn echt niet mijn darmen en de vk zegt dat het ook kan.omdat je baarmoeder sneller groeit bij volgende zwangerschappen.en met 9 weken kon ze het randje van de baarmoeder ook echt al voelen. dus ik zeg nog steeds dat het kan.of het nu 4 gram is of niet. het kan

6. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Ik voelde het deze zwangerschap ook vanaf 10 weken, dus het kan wel. Dit is mijn derde kindje, dus ik weet wel hoe het voelt.

7. life

life Niet meer actief

Ik voelde me baby voor het eerst met 17 weken ook nog maar 1 keer. Zo af en toe weet ik nu zeker dat ik hem voel en af en toe twijfel ik nog wel, terwijl het eigenlijk presies komt waar me baarmoeder zit. Mijn placenta ligt overigens voor dus voel het minder. Maar voel het wel degelijk nu. En verloskundige zei tegen mij dat zal nog wel even dureb.
    Maar dan ben ik er nog steeds onzeker over of het wel echt me mannetje is

8. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    denk dat het je darmen zijn meiss je baby is nu nog zo klein

9. Vrouwtje72

Vrouwtje72 Actief lid

8 feb 2012
    289
    0
    0
    NULL
    Rotterdam
    Bij mijn dochter had ik met 10 weken een echo en in de wachtkamer voelde ik gekriebel bij mijn schaambot en op de echo was een super druk kindje te zien. Maar ik legde niet meteen de link, want 10 weken is nog te vroeg om iets te voelen. Met 12 weken begon ik vaker dat gekriebel te voelen en het voelde net als of iemand heel licht met een veertje over mijn buik wreef. Met 14 weken vroeg ik aan de vk wat dat gekriebel was. En die vertelde dat ik de baby al voelde. De vk zei dat er vrouwen zijn die heel gevoelig zijn en heel bewust van hun lichaam zijn dat ze al heel vroeg hun baby kunnen voelen. Dus het kan zeker wel.

Ik moet wel zeggen dat ik een klein tenger vrouwtje ben en dat mijn baarmoeder al heel snel boven mijn schaambot kwam. Misschien heeft dat er ook wel iets mee te maken :D

Deel Deze Pagina