beenweeen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door claudia2008, 14 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    hoi!

daar zit ik dan midden in de nacht te typen... :confused:
    ik werd net wakker met een soort van terugkerende zeurende krampen in mijn bovenbenen...zouden dat beenweeen kunnen zijn? Heb het in ieder geval nog nooit eerder gehad dus het is wel 'zwangerschap gerelateerd..'..

Wie heeft er ooit beenweeen gehad? Hoe voelde dat precies?

Groetjes Claudia

2. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Ik lees even mee, want heb dit ook al sinds 2 dagen. Alleen dan niet in de nacht, gister het 's ochtends en zo net nog en alleen in mijn rechterbeen. En dan in combinatie met hevige ongesteldheidsgevoel in onderrug en harde buik. Vraag mij ook af of het beenweeën zijn.

3. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    hoi Antje,

Jammer er zijn nog geen reacties..heb inmiddels van een vriendin gehoord dat zij er ook last van had vanaf 35 weken zwangerschap..vraag het anders volgende week even aan mijn verloskundige. Denk zelf dat het een soort oefen/voorweeen waren...
    Ze zijn na vannacht niet meer terug gekomen gelukkig. :)

Groetjes Claudia

4. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ik heb bij vorige rug en beenweeen gehad. Tijdens de bevalling weliswaar, maar goed. Ze voelden mij als een soort van heftige kramp/verharding in mn billen en bovenbenen, met uitstraling naar beneden en boven. En dan mee in t ritme van de weeen. Ik vond ze absoluut niet grappig en hoop ze nu niet weer te krijgen ;)

5. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    @ Claudia, ik denk zelf ook dat het voorweeën zijn. Mijn vriend had alleen zoiets, in je been?? nee joh,dat zal wel wat anders zijn. Maar menstruatiegevoel in rug en harde buik is weg en kramp in been ook. Pff hoop alleen niet dat ik nu 4 weken lang voorweeën krijg.

@ Chrissie, ik vind deze krampen al niet zo prettig, dus kan mij al voorstellen hoe het is tijdens de bevalling, als het echte weeën zijn. Ben benieuwd of ik ze tijdens de bevalling dan ook heb, gezien ik het nu al heb :(

6. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Precies zoals je omschrijft...
    En kan zeker in je benen hoor
    Vreselijke krampen die erger kunnen worden en dan weeen worden

Ik had vorige zw/bevalling rug/buik en been weeeen.

Deel Deze Pagina