Hoi dames.... Ook zo'n last van het warme weer.... Ik zweet me echt een hoedje... Maar ja genoeg getut even weer terug op mijn onderwerp het voelen van je baby.... Ik zit nu in mijn 18 de week en ik heb mijn baby volgens mij nog niet gevoeld....ik vraag me af of ik de enige ben of dat ik dan echt verder in mijn zwangerschap moet zijn. Het is ons eerste kindje en ze zeggen dat je de baby dan in het begin dan nog niet zo goed voelt... Help....
Daar zijn recent (gister) nog topics over geweest. Links in het menu vind je de zoekfunctie. Misschien even kijken? Groetjes
ik voel het kindje al wel, maar volgens mij kan het ook tot 22 weken duren bij je eerste kindje hoor. Dus ik zou me niet druk maken.
Ik voelde het kindje ook pas rond de 22e week. Achteraf was het wel eerder.. maar dat weet je dan niet.. Komt vanzelf! Groetjes Kalush
Hier ook pas met 20 weken omdat de placenta aan de voorkant ligt. Kan bij jou ook het geval zijn. Is verder niet ernstig hoor ! Groetjes, Nikki F
ik was 16,5e week dat ik voor het eerst wat voelde, dacht toen dat het mijn darmen waren, maar nu ben ik 2 weekjes verder en is het toch echt mijn Puckie die zo loopt te woelen en friemelen. Komt waarschijnlijk door dunne buikwand. is bij iedereen verschillend, dus maak je niet te veel zorgen.
ik voel ook nog niets Doe echt mijn best en concentreer me wel eens, maar helaas ik denk dat ik ook nog geduld moet hebben