je begint een heel nieuw leven dus:

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door ikkuh, 4 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh

ikkuh Actief lid

3 sep 2007
    278
    0
    0
    om de zin maar gelijk af te maken hier je krijg en begint een heel nieuw leven als je een kleine krijgt. maar ik ben er sinds kort achter dat er een aantal mensen in mijn leven en kenniskring zitten die mij hebben gebruikt en het eigenlijk niet waard zijn om nog energie in te steken.
    en jullie vrouwen weten vast dat het soms moeilijk is om de draad door te knippen.
    onderanderen me ex maar die heb ik al een tijd uit me leven gehaalt
    ik heb nu ook besloten hem niet te smsen als de kleine er is
    onderanderen omdat hy belooft contact te houden en het niet na komt.
    en nog twijfel ik of ik het wel moet doen! :rolleyes:
    en een soort 2e moeder van mij die sinds zei een vriend heeft niks meer laat horen..jaah zelden. ik wil graag al die dingen vergeten en straks met me kleine meid veder.
    heeft iemand ervaring hierin en kan me misschien tips geven?

alvast bedankt

Gr

2. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    je moet doen wat jezelf het beste ingeeft. Beetje een afgezaagd antwoord ik weet het.

Het leven alleen met een baby is niet zo erg als het lijkt.

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik heb ook altijd heel veel tijd en energie in mensen gestoken om mij heen, totdat ik een burnout kreeg en de helft niets van zich liet weten. Ik heb toen een knoop doorgehakt en ook geen contact meer met die mensen gezocht, ook niet toen het beter ging met mij. Het is heel erg moeilijk, zeker als je een sociaal persoon ben en snel iemand kan vergeven.
    Nu heb ik een andere visie op het leven, wat het voor mij makkelijker maak om 'zulke' contacten makkelijker te verbreken. Je heb in je leven misschien 1/2 of 3 goede vrienden, elke keer kom je in een andere fase voor in je leven b.v. als je moeder word. Sommige vrienden vallen af hierdoor, maar je zal ook weer nieuwe vrienden maken. Dat gaat je hele leven zo, mensen gaan en mensen komen..geheel afhankelijk van de fase die je in je leven doormaak.
    Mijn advies: steek niet onnodig tijd in mensen die het niet verdienen, je kan straks alle aandacht en rust voor je kind gebruiken.
    Succes ermee! :)

4. ikkuh

ikkuh Actief lid

3 sep 2007
    278
    0
    0
    patricia 01:
    dankje wel je hebt eigenlijk helemaal gelijk en we weten het allemaal welhoe het moet doen alleen heb je soms een kleine bevesteging nodig!

thx

5. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    @ ikkuh
    Succes meid! Je verliest niks hoor.
    Als je tijd die je in sommige relaties steekt zou vergelijken met geld, zou je bij sommigen al diep in de schulden zitten, terwijl zij gewoon lekker (zich van niks bewust) flierefluitend doorgaan.

Zoals Patricia zei, je hebt maar een paar goede vrienden/familieleden (als je geluk hebt) die er altijd zijn. Ook al zijn ze soms een tijdje niet in zicht, die komen wel weer terug. Een voor de rest is het een komen en gaan in je leven. Niet te lang bij stilstaan, genieten van wie je zelf bent.

Deel Deze Pagina